Alfred toont hypotheek-chaos in SNS-spot
- Bureaus
- 2 okt 2018 @ 11:57
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameCommercialsCampagnes
- 2 okt 2018 @ 11:57
- Redactie Bureaus
SNS zet wederom zijn 'typische Nederlander' Bart in om zijn hypotheek-propositie te promoten. Bart neemt zijn geldzaken serieus, maar het vinden van de juiste hypotheek is een heidens karwei, zo blijkt in de nieuwe SNS-commercial van Alfred.
Aanbieders, voorwaarden, renteperiodes. Voor je het weet ben je het overzicht kwijt. En wat dan niet helpt voor een goede vergelijking, is dat banken alleen hun eigen hypotheek verkopen.
SNS snapt dat je hier een beetje bij moet helpen. Daarom adviseert SNS niet alleen zijn eigen hypotheek, maar kun je er ook terecht voor hypotheken van andere aanbieders. In de nieuwe commercial blijkt dit voor Bart een regelrechte eyeopener.
Bij je bank advies op maat kunnen vinden voor zowel de best passende hypotheekvorm als -aanbieder, scheelt je een hoop tijd en moeite.
Behalve de commercial ontwikkelde Alfred samen met SNS de strategie en het concept van de totale campagne. Tijdens de campagne worden naast tv ook radio, online advertising, instore en één-op-één communicatie, PR en social media ingezet.
Credits
Opdrachtgever: SNS Bank | Bureau: Alfred International | Verantwoordelijk bij klant: Mariëlle Krouwel, Maartje Bersi, Rachel Grezel | Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande, Rogier Mahieu | Strategie: Gabriël Snuverink | Account: Eddy Salfischberger, Danielle Boskemper, Joost van der Pol | RTV-producer: Carmen Ramsaran | Productiemaatschappij: Suikerdepot | Executive producer: Paul Harting | Regisseur: Werner Damen | Offline editor: MRTN Martin Heijgelaar | Postproductie: The Compound | Mediabureau Vizeum: Evert Bronkhorst | Muziek: Cris & Jef Music
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers