Alfred toont hypotheek-chaos in SNS-spot
- Bureaus
- 2 okt 2018 @ 11:57
- Link
-
Redactie Bureaus
Redactie
MarketingTribune - ReclameCommercialsCampagnes
- 2 okt 2018 @ 11:57
- Redactie Bureaus
SNS zet wederom zijn 'typische Nederlander' Bart in om zijn hypotheek-propositie te promoten. Bart neemt zijn geldzaken serieus, maar het vinden van de juiste hypotheek is een heidens karwei, zo blijkt in de nieuwe SNS-commercial van Alfred.
Aanbieders, voorwaarden, renteperiodes. Voor je het weet ben je het overzicht kwijt. En wat dan niet helpt voor een goede vergelijking, is dat banken alleen hun eigen hypotheek verkopen.
SNS snapt dat je hier een beetje bij moet helpen. Daarom adviseert SNS niet alleen zijn eigen hypotheek, maar kun je er ook terecht voor hypotheken van andere aanbieders. In de nieuwe commercial blijkt dit voor Bart een regelrechte eyeopener.
Bij je bank advies op maat kunnen vinden voor zowel de best passende hypotheekvorm als -aanbieder, scheelt je een hoop tijd en moeite.
Behalve de commercial ontwikkelde Alfred samen met SNS de strategie en het concept van de totale campagne. Tijdens de campagne worden naast tv ook radio, online advertising, instore en één-op-één communicatie, PR en social media ingezet.
Credits
Opdrachtgever: SNS Bank | Bureau: Alfred International | Verantwoordelijk bij klant: Mariëlle Krouwel, Maartje Bersi, Rachel Grezel | Creatie: Jorn Kruijsen, Jeroen van de Sande, Rogier Mahieu | Strategie: Gabriël Snuverink | Account: Eddy Salfischberger, Danielle Boskemper, Joost van der Pol | RTV-producer: Carmen Ramsaran | Productiemaatschappij: Suikerdepot | Executive producer: Paul Harting | Regisseur: Werner Damen | Offline editor: MRTN Martin Heijgelaar | Postproductie: The Compound | Mediabureau Vizeum: Evert Bronkhorst | Muziek: Cris & Jef Music
-
Redactie Bureaus
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/bureaus/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

