Emakina doet social media management WW
- Bureaus
- 3 dec 2018 @ 11:47
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Social media
- 3 dec 2018 @ 11:47
- Sjaak Hoogkamer
WW kiest voor Emakina als nieuwe partner voor zijn sociale media op de Belgische en Nederlandse markt. Het Brusselse digitaal agentschap gaat vanaf deze maand aan de slag met de rebranding van 'Weight Watchers' naar 'WW' en de nieuwe focus van gewichtsverlies naar algemeen welzijn.
De opdracht omvat strategie, concepten, productie en community management voor Facebook en Instagram. De samenwerking zal de nieuwe slogan Wellness That Works bekendmaken met creatieve inhoud+, op maat van de Nederlandse en de meertalige Belgische markt.
Marlous Aarts, Sr. Brand Marketeer bij WW: ‘De communicatie via sociale media gaat veel verder dan het werken aan gewichtsverlies. Ze richt zich op de boodschap van WW om een volwaardige partner te zijn in wellness. Met 'Wellness that Works' maakt WW de belofte dat het op wetenschap gebaseerde programma's, hulpmiddelen en ervaringen biedt die werken en passen in het leven van mensen. Of je doel nu is om af te vallen, gezonder te eten, meer te bewegen, een positievere mentaliteit te ontwikkelen of al deze objectieven samen, WW is er voor de klant.’
Aarts: ‘Samenwerken met Emakina voelde meteen goed aan. Hun team ondersteunt de ambitie van WW om wereldwijd een echte partner in wellness te worden. Sociale media zijn van cruciaal belang om onze nieuwe visie en missie te verspreiden. Samen maken we van WW, uitgesproken als ‘double-you double-you’, een sterk merk, dat onze erfenis weerspiegelt en de weg opent voor nieuwe initiatieven om mensen zich goed te laten voelen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers