Emakina doet social media management WW

Emakina doet social media management WW
  • Bureaus
  • 3 dec 2018 @ 11:47
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Social media

WW kiest voor Emakina als nieuwe partner voor zijn sociale media op de Belgische en Nederlandse markt. Het Brusselse digitaal agentschap gaat vanaf deze maand aan de slag met de rebranding van 'Weight Watchers' naar 'WW' en de nieuwe focus van gewichtsverlies naar algemeen welzijn.

De opdracht omvat strategie, concepten, productie en community management voor Facebook en Instagram. De samenwerking zal de nieuwe slogan Wellness That Works bekendmaken met creatieve inhoud+, op maat van de Nederlandse en de meertalige Belgische markt.

Marlous Aarts, Sr. Brand Marketeer bij WW: ‘De communicatie via sociale media gaat veel verder dan het werken aan gewichtsverlies. Ze richt zich op de boodschap van WW om een volwaardige partner te zijn in wellness. Met 'Wellness that Works' maakt WW de belofte dat het op wetenschap gebaseerde programma's, hulpmiddelen en ervaringen biedt die werken en passen in het leven van mensen. Of je doel nu is om af te vallen, gezonder te eten, meer te bewegen, een positievere mentaliteit te ontwikkelen of al deze objectieven samen, WW is er voor de klant.’

Aarts: ‘Samenwerken met Emakina voelde meteen goed aan. Hun team ondersteunt de ambitie van WW om wereldwijd een echte partner in wellness te worden. Sociale media zijn van cruciaal belang om onze nieuwe visie en missie te verspreiden. Samen maken we van WW, uitgesproken als ‘double-you double-you’, een sterk merk, dat onze erfenis weerspiegelt en de weg opent voor nieuwe initiatieven om mensen zich goed te laten voelen.’

 

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken