MECC Maastricht lanceert internationale campagne
- Bureaus
- 25 mrt 2019 @ 09:10
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Campagnes
- 25 mrt 2019 @ 09:10
- Sjaak Hoogkamer
MECC Maastricht heeft een internationale marketingcampagne ontwikkeld. De campagne moet duidelijk maken dat Maastricht én MECC Maastricht de beste keuze is wanneer men een eventaccommodatie nodig heeft.
De campagne is gemaakt door het Eindhovense reclamebureau Megawatt Advertising. Met de upgrade en uitbreiding van MECC Maastricht, die in juni van start gaat, kan MECC Maastricht naar eigen zeggen organisatoren van meerdaagse internationale congressen, beurzen en evenementen vanaf 2021 nog beter van dienst zijn. De reeds bestaande pay-off ‘Beyond Boundaries’ van MECC Maastricht diende als inspiratie bij het ontwikkelen van de campagne. MECC Maastricht ziet zichzelf als een ‘challenger’ en wil samen met haar team telkens weer een uitzonderlijke klant- en gastervaring creëren.
Frank Mimpen, Commercieel Directeur MECC Maastricht: ‘MECC Maastricht gaat ver voor haar klanten, heel ver. ‘Beyond boundaries’ ver. Beyond Boundaries gaat over het onbegrensd denken en handelen, dat zo typerend is voor onze manier van werken. De mensen van MECC Maastricht; zij máken het verschil in jouw ervaring als gast/klant. De mensen van MECC Maastricht streven ernaar om verwachtingen te overtreffen. Ze doen méér dan klanten verwachten, waardoor de dienstverlening als bovengemiddeld wordt ervaren. We gaan heel ver mee in de wensen en eisen van organisatoren. Ook onze locatie is grenzeloos; centraal in Europa in het charmante, Bourgondische Maastricht met België en Duitsland op steenworp afstand.’
Event Tefaf
‘We are the event’ is de naam van de campagne. Met deze internationale marketingcampagne wordt MECC Maastricht letterlijk het event. De grootste internationale kunstbeurs TEFAF, die al 32 jaar georganiseerd wordt in MECC Maastricht, heeft als metafoor gediend voor de campagne. De medewerkers van MECC Maastricht hangen in een schilderij aan een muur in een museumopstelling midden in de grootste hal die MECC Maastricht te bieden heeft. Simon Coolen, Creatief Directeur van Megawatt: ‘In het ontwikkelen van het creatieve concept hebben we ons afgevraagd: hoe ver kun je gaan voor je opdrachtgever? Wat ons betreft niet veel verder dan zelf beleven hoe het is om als kunstwerk aan de muur te hangen, voorafgaand aan een kunstbeurs. We zijn dankbaar voor de creatieve vrijheid en het vertrouwen dat MECC Maastricht ons gegeven heeft om deze eigenzinnige, stijlvolle en maffe campagne te ontwikkelen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden AOV-markt op
- Nieuwe campagne Nationale-Nederlanden brengt Nederland in...
- OrangeValley, MvH Media, AdResults en Increase slaan handen...
- Sunny Cars creërt Sunny Car-figuren
- Drie finalisten SAN New Kids on the Block 2023 bekend
- De marketingtransfers van week 16, 2024
Laatste Nieuws
- Fairtrade Original zet focus op... 30-04-2024
- Holland Festival gaat voor... 29-04-2024
- Vredestein lanceert 'beestachtige'... 29-04-2024
- Holle Dolle Donnie op Koningsdag... 28-04-2024
- Drie finalisten SAN New Kids on the... 26-04-2024
- De marketingtransfers van week 17,... 26-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing