Raymon de Kruijff managing director DAN DNA
- Bureaus
- 27 mei 2019 @ 10:37
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Personalia
- 27 mei 2019 @ 10:37
- Sjaak Hoogkamer
De Kruijff wordt verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van DAN DNA, de data-unit van Dentsu Aegis Network. Hij vervult deze rol naast zijn huidige functie als VP Customer Strategy bij Merkle, dat sinds 2017 onderdeel uitmaakt van Dentsu Aegis Network.
De aanstelling van De Kruijff heeft als doel om de verdere samenwerking tussen DAN DNA en Merkle te versterken. Hiermee verstevigen en verbreden Dentsu Aegis Network en Merkle hun data-propositie richting de markt.
Effectiever
Raymon de Kruijff: ‘Data is dé verbinder in de marketingfunnel. Zowel Merkle als DAN DNA gebruiken data om marketing persoonlijker en effectiever in te zetten. De media-data die DAN DNA tot haar beschikking heeft, is een belangrijke toevoeging aan de CRM-data die Merkle verwerkt voor haar klanten. Daarnaast hebben we beiden data-consultancy in huis. Dit kunnen we nu geïntegreerd aanbieden bij klanten over twee domeinen. Door deze brug te slaan, kunnen we adverteerders nog betere gepersonaliseerde customer experiences bieden.’
Mark van Dijk, director Performance, Data & Technology Dentsu Aegis Network: ‘Naast de expertise die hij meebrengt, is hij een bruggenbouwer die niet alleen data maar ook mensen met elkaar verbindt. Een belangrijke eigenschap die de basis vormt om geïntegreerd samen te werken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
- Kruidvat kiest Ace voor social mediastrategie
- Reclamecampagne vol droge humor te koop op Marktplaats
- Mad Mojo wil merken van binnenuit laten kloppen
Laatste Nieuws
- Strategische denkers (17): ‘Het... 15-07-2025
- 'We zetten grote stappen in onze... 14-07-2025
- Fems On Fire doorbreekt stilte rond... 14-07-2025
- Breaker bevrijdt GIF-helden met... 14-07-2025
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers