Raymon de Kruijff managing director DAN DNA

Raymon de Kruijff managing director DAN DNA
  • Bureaus
  • 27 mei 2019 @ 10:37
  • 8474 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Personalia

De Kruijff wordt verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van DAN DNA, de data-unit van Dentsu Aegis Network. Hij vervult deze rol naast zijn huidige functie als VP Customer Strategy bij Merkle, dat sinds 2017 onderdeel uitmaakt van Dentsu Aegis Network.

De aanstelling van De Kruijff heeft als doel om de verdere samenwerking tussen DAN DNA en Merkle te versterken. Hiermee verstevigen en verbreden Dentsu Aegis Network en Merkle hun data-propositie richting de markt.

Effectiever

Raymon de Kruijff: ‘Data is dé verbinder in de marketingfunnel. Zowel Merkle als DAN DNA gebruiken data om marketing persoonlijker en effectiever in te zetten. De media-data die DAN DNA tot haar beschikking heeft, is een belangrijke toevoeging aan de CRM-data die Merkle verwerkt voor haar klanten. Daarnaast hebben we beiden data-consultancy in huis. Dit kunnen we nu geïntegreerd aanbieden bij klanten over twee domeinen. Door deze brug te slaan, kunnen we adverteerders nog betere gepersonaliseerde customer experiences bieden.’

Mark van Dijk, director Performance, Data & Technology Dentsu Aegis Network: ‘Naast de expertise die hij meebrengt, is hij een bruggenbouwer die niet alleen data maar ook mensen met elkaar verbindt. Een belangrijke eigenschap die de basis vormt om geïntegreerd samen te werken.’

 

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Blauw Research

Marktonderzoekbureau in Rotterdam. Marktonderzoek, zowel kwantitatief als kwalitatief onderzoek met als expertises research community's


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken