Raymon de Kruijff managing director DAN DNA
- Bureaus
- 27 mei 2019 @ 10:37
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
hoofdredacteur
MarketingTribune - Personalia
- 27 mei 2019 @ 10:37
- Sjaak Hoogkamer
De Kruijff wordt verantwoordelijk voor de dagelijkse leiding van DAN DNA, de data-unit van Dentsu Aegis Network. Hij vervult deze rol naast zijn huidige functie als VP Customer Strategy bij Merkle, dat sinds 2017 onderdeel uitmaakt van Dentsu Aegis Network.
De aanstelling van De Kruijff heeft als doel om de verdere samenwerking tussen DAN DNA en Merkle te versterken. Hiermee verstevigen en verbreden Dentsu Aegis Network en Merkle hun data-propositie richting de markt.
Effectiever
Raymon de Kruijff: ‘Data is dé verbinder in de marketingfunnel. Zowel Merkle als DAN DNA gebruiken data om marketing persoonlijker en effectiever in te zetten. De media-data die DAN DNA tot haar beschikking heeft, is een belangrijke toevoeging aan de CRM-data die Merkle verwerkt voor haar klanten. Daarnaast hebben we beiden data-consultancy in huis. Dit kunnen we nu geïntegreerd aanbieden bij klanten over twee domeinen. Door deze brug te slaan, kunnen we adverteerders nog betere gepersonaliseerde customer experiences bieden.’
Mark van Dijk, director Performance, Data & Technology Dentsu Aegis Network: ‘Naast de expertise die hij meebrengt, is hij een bruggenbouwer die niet alleen data maar ook mensen met elkaar verbindt. Een belangrijke eigenschap die de basis vormt om geïntegreerd samen te werken.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: hoofdredacteur
- Website:http://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Ruikt ‘t naar McDonald’s? Dat is hun nieuwe billboard
- Esprix jury bekroont vijfentwintig cases
- AI creëert nieuwe reclamestem voor Aldi
- [Cannes Lions 2024] Nederlandse (en alle andere) juryleden...
- Odido Business wil met B2B-campagne grote én kleine...
- Vriendschap centraal in Koningsdagcommercial Staatsloterij 2024
Laatste Nieuws
- Verzekeraar Zzuper en Indie schudden... 18-04-2024
- OrangeValley, MvH Media, AdResults... 18-04-2024
- [branded content] Crisp wil groter... 18-04-2024
- Flexa Creations zet droomhuis in in... 18-04-2024
- Foodafdeling Hema krijgt... 18-04-2024
- Nederlandse handelsmissie aan de bar... 17-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing