Directeurenlunch 2019: bureaubazen raken niet uitgepraat

Directeurenlunch 2019: bureaubazen raken niet uitgepraat
  • Bureaus
  • 26 jun 2019 @ 16:42
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Cannes

MarketingTribune en coachingsbureau Post & Kornet kijken terug op een geslaagde Directeurenlunch in Cannes. Doel van de jaarlijks terugkerende lunch is om Nederlandse reclamebureaubazen de gelegenheid te geven met z'n allen bij elkaar te komen.

Aan de drie grote ronde tafels op het terras van het statige Carlton Beach aan de La Croisette werd verse vis met groenten geserveerd en ook de Pinot Grigio vloeide rijkelijk. Monique Post en Sonja Kornet: 'We hebben nieuwe mensen ontmoet, bijgepraat met bestaande relaties en vooral leuke, leerzame en interessante gesprekken gevoerd.'


Eric-Jan Vis, met op de achtergrond de dames van Post & Kornet.

Directeuren van onder meer Joe Public, The Valley, Epidemie en One Shoe raakten inderdaad niet uitgepraat: over het vak, de gewonnen en misgelopen Leeuwen en het iets te wilde Massive-feest van de nacht ervoor. Eric-Jan Vis, salesman van MarketingTribune en fervent Cannes-ganger, gloeit nog na als we hem vragen om een reactie: 'Het is altijd leuk om de uitgenodigde gasten -voor hoever nodig- op informele wijze met elkaar te laten kennismaken op een toplocatie.' Tot volgend jaar!

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken