Directeurenlunch 2019: bureaubazen raken niet uitgepraat
- Bureaus
- 26 jun 2019 @ 16:42
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Cannes
- 26 jun 2019 @ 16:42
- Lucas Boon
MarketingTribune en coachingsbureau Post & Kornet kijken terug op een geslaagde Directeurenlunch in Cannes. Doel van de jaarlijks terugkerende lunch is om Nederlandse reclamebureaubazen de gelegenheid te geven met z'n allen bij elkaar te komen.
Aan de drie grote ronde tafels op het terras van het statige Carlton Beach aan de La Croisette werd verse vis met groenten geserveerd en ook de Pinot Grigio vloeide rijkelijk. Monique Post en Sonja Kornet: 'We hebben nieuwe mensen ontmoet, bijgepraat met bestaande relaties en vooral leuke, leerzame en interessante gesprekken gevoerd.'
Eric-Jan Vis, met op de achtergrond de dames van Post & Kornet.
Directeuren van onder meer Joe Public, The Valley, Epidemie en One Shoe raakten inderdaad niet uitgepraat: over het vak, de gewonnen en misgelopen Leeuwen en het iets te wilde Massive-feest van de nacht ervoor. Eric-Jan Vis, salesman van MarketingTribune en fervent Cannes-ganger, gloeit nog na als we hem vragen om een reactie: 'Het is altijd leuk om de uitgenodigde gasten -voor hoever nodig- op informele wijze met elkaar te laten kennismaken op een toplocatie.' Tot volgend jaar!
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Belastingdienst lanceert 'handige' campagne
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
- DJI werft vakmensen met betekenisvolle nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- Rijksoverheid lanceert campagne Man,... 05-11-2025
- War Child toont veerkracht in nieuwe... 05-11-2025
- Makro brengt humor in... 05-11-2025
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

