Directeurenlunch 2019: bureaubazen raken niet uitgepraat
- Bureaus
- 26 jun 2019 @ 16:42
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Cannes
- 26 jun 2019 @ 16:42
- Lucas Boon
MarketingTribune en coachingsbureau Post & Kornet kijken terug op een geslaagde Directeurenlunch in Cannes. Doel van de jaarlijks terugkerende lunch is om Nederlandse reclamebureaubazen de gelegenheid te geven met z'n allen bij elkaar te komen.
Aan de drie grote ronde tafels op het terras van het statige Carlton Beach aan de La Croisette werd verse vis met groenten geserveerd en ook de Pinot Grigio vloeide rijkelijk. Monique Post en Sonja Kornet: 'We hebben nieuwe mensen ontmoet, bijgepraat met bestaande relaties en vooral leuke, leerzame en interessante gesprekken gevoerd.'
Eric-Jan Vis, met op de achtergrond de dames van Post & Kornet.
Directeuren van onder meer Joe Public, The Valley, Epidemie en One Shoe raakten inderdaad niet uitgepraat: over het vak, de gewonnen en misgelopen Leeuwen en het iets te wilde Massive-feest van de nacht ervoor. Eric-Jan Vis, salesman van MarketingTribune en fervent Cannes-ganger, gloeit nog na als we hem vragen om een reactie: 'Het is altijd leuk om de uitgenodigde gasten -voor hoever nodig- op informele wijze met elkaar te laten kennismaken op een toplocatie.' Tot volgend jaar!
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Dentsu Lab Amsterdam focust op mensgerichte innovatie
- ANWB brengt woonverzekeringen tot leven met Buddy
- Gardeners lanceert Impact hub voor merken
- Van ‘gewoon beginnen’ tot social-first agency
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke vraag voor naasten
- Opvallers over festivalmarketing ‘Merken zoeken meer diepgang...
Laatste Nieuws
- Esther van Vliet & Steffi Boom... 05-12-2025
- Louis gaat met kerst op avontuur04-12-2025
- De Beren kiest OK als creatief partner04-12-2025
- Nieuwe campagne voor divers De Pijp04-12-2025
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

