MMG werkt voor Cobra Museum

MMG werkt voor Cobra Museum
  • Bureaus
  • 11 aug 2019 @ 00:04
  • 9167 x gelezen
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • Online advertisingKunst & CultuurCampagnes

More Media Group werkt samen met Cobra Museum aan de tentoonstelling 'Intens Mexico'. MMG verzorgt de campagne rond deze expositie.

Het Cobra Museum voor moderne kunst gaat vanaf 11 oktober van start met de expositie 'Intens Mexico'. Om de expositie onder de aandacht te brengen bij toeristen en de lokale doelgroep mag More Media Group de radio- en online campagne inrichten. Online wordt ingezet middels contextual targeting en op premium websites zoals Nu.nl en Volkskrant.

Het Cobra Museum in Amstelveen bestaat sinds 1995 en houdt het gedachtegoed van de kunstenaars van de Cobra-beweging levend. Dat gedachtegoed is veel breder dan de kunstwerken en de poëzie die het voortbracht. De Cobra-kunstenaars zochten naar de verbinding tussen het volk en de kunst, werkten multidisciplinair en spraken zich uit over de maatschappij. Hun entree in 1948 bracht een schok teweeg en inspireerde veel latere kunstenaars en ook reclamemakers.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken