Knab: online bank, menselijke service

Knab: online bank, menselijke service
  • Bureaus
  • 22 okt 2019 @ 08:13
  • 10711 x gelezen
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune

    Redactie
    MarketingTribune
  • Campagnes

De naamsbekendheid van Knab is naar eigen zeggen al vrij hoog, maar nog te weinig particulieren en ondernemers weten waar de bank voor staat. Met een nieuwe campagne van HERC the agency wil Knab benadrukken dat online ook menselijk kan zijn.

‘We willen duidelijk maken dat Knab het slimme en vooruitstrevende van een online bank combineert met betrokken, menselijke service. Dat is een combinatie die je niet veel ziet, daar zijn we echt anders in. Dat zien we ook terug in onze NPS, die met een gemiddelde van 42 opvallend hoog is,’ aldus Anne Ruth Groen, Manager Merk & Communicatie van Knab.

Knab wil met nieuwe campagne uitleggen waar het voor staat

In de commercial zien we wat Knab eigenlijk Knab maakt. We kijken in het hoofd van de bank, die bestaat uit twee helften. De groene helft is online, technisch en rationeel. De roze helft is empathisch, betrokken en service gericht. De commercial is gefilmd in een one-taker, de hoofdrolspeler is Vincent Vianen, een bekend danser en performer, die zelfs het tikken op een toetsenbord ritmisch maakt. Naast een commercial wordt er outdoor ingezet, radio en online.

CREDITS

Client: Age Huitema, Anne Ruth Groen

Creative agency: HERC the agency

Regisseur: Folkert Verdoorn

Productiehuis: CAKE Film & Photography

Post productie: The Compound

Grading: De Grot

Edit: The Compound

Muziek: Ruben Samama

Geluid: Wave Recording & Sound

 


 

 

 



Redactie MarketingTribune

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken