James Bond drinkt 0.0'tje
- Bureaus
- 17 jan 2020 @ 11:10
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - EntertainmentCommercialsRetail
- 17 jan 2020 @ 11:10
- Lucas Boon
In de nieuwe alcoholvrije biercommercial van Heineken houdt acteur Daniel Craig het bij een ‘nul punt nulletje’. De commercial staat in het teken van de nieuwe Bond-film No Time To Die, die op 25 april uitkomt.
Heineken en de James Bond-franchise werken al twintig jaar samen, voor in totaal 8 films. In de nieuwe commercial drinkt Daniel Craig (die James Bond vertolkt) voor de verandering geen Martini, maar een alcoholvrij biertje. Maar James Bond zal nog altijd James Bond blijven, zo drukt Heineken ons op het hart.
De commercial draait in 75 landen wereldwijd en wordt uitgerold op tv, online en social media. Ook verschijnt er een nieuwe actieverpakking.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers