PepsiCo kiest voor Brand Builders

PepsiCo kiest voor Brand Builders
  • Bureaus
  • 11 feb 2020 @ 16:04
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • RetailFoodKlanten

Voedingsmiddelenbedrijf PepsiCo heeft Brand Builders gekozen als 'preferred creatief full-servicebureau' voor al zijn merken in de Benelux.

Brand Builders ontwikkelde vorig jaar al het activatieconcept 'Creëer je eigen Cruesli' voor Quaker. Het bureau gaat nu ook aan de slag voor merken als Lay's en Doritos.

Judith Mensink-Büter, operational director van Brand Builders, zegt: 'Ons bureau sluit aan bij het gewenste internationale bureauprofiel van PepsiCo. Meer dan andere bureaus op dit moment hebben we veel affiniteit met shopper marketing en de FMCG-markt. En we kunnen de shopper-inzichten ook vertalen naar creatieve en succesvolle POS-materialen. Daarbij zoeken we naar een goede balans tussen het centraal stellen van de shopper en het merkdenken.'

Barry de Louw, creative director van Brand Builders, voegt toe: 'We hebben veel zin om de merken van PepsiCo verder uit te bouwen. De volgende projecten, waar we al onze creativiteit in kwijt kunnen, staan alweer op de planning.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken