PepsiCo kiest voor Brand Builders
- Bureaus
 - 11 feb 2020 @ 16:04
 - Link
 - 
  
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - RetailFoodKlanten
 
- 11 feb 2020 @ 16:04
 - Lucas Boon
 
Voedingsmiddelenbedrijf PepsiCo heeft Brand Builders gekozen als 'preferred creatief full-servicebureau' voor al zijn merken in de Benelux.
Brand Builders ontwikkelde vorig jaar al het activatieconcept 'Creëer je eigen Cruesli' voor Quaker. Het bureau gaat nu ook aan de slag voor merken als Lay's en Doritos.
Judith Mensink-Büter, operational director van Brand Builders, zegt: 'Ons bureau sluit aan bij het gewenste internationale bureauprofiel van PepsiCo. Meer dan andere bureaus op dit moment hebben we veel affiniteit met shopper marketing en de FMCG-markt. En we kunnen de shopper-inzichten ook vertalen naar creatieve en succesvolle POS-materialen. Daarbij zoeken we naar een goede balans tussen het centraal stellen van de shopper en het merkdenken.'
Barry de Louw, creative director van Brand Builders, voegt toe: 'We hebben veel zin om de merken van PepsiCo verder uit te bouwen. De volgende projecten, waar we al onze creativiteit in kwijt kunnen, staan alweer op de planning.'
- 
Lucas Boon
 - Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
 - Functie: redacteur
 - Website:https://www.marketingtribune.nl
 - Profiel »
 
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
 - Inschrijven
 
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
 - ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
 
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
 - Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
 - Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
 - Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
 - Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
 - 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
 
Laatste Nieuws
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
 - Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
 - NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
 - Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
 - DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
 - Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
 
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
 - Klaar voor Black Friday?
 - De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
 - Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
 - Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
 - The State of AI in Customer Experience 2025
 

