Robert Kranenborg neemt truckerscafé over
- Bureaus
- 11 feb 2020 @ 11:08
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - FoodCommercialsPRCampagnes
- 11 feb 2020 @ 11:08
- Lucas Boon
Lotto lanceert een nieuwe campagne met topchef Robert Kranenborg in de hoofdrol. In het spotje trakteert vrachtwagenchauffeur en tevens Lotto-winnaar Arie zijn collega's op een sterrenlunch van Kranenborg, inclusief exquise broodje bal.
De tv-commercial, ontwikkeld door Selmore, is een vervolg op de eerdere 'Frankrijk'-commercial van Lotto. Deze nieuwe commercial is gebaseerd op het inzicht dat Lotto-winnaars hun leven niet radicaal omgooien, maar het wel nét even wat leuker maken. Ze blijven liever gewoon werken, maar pakken ook graag uit voor vrienden en bekenden.
De commercial (zie onder) wordt ondersteund met een PR-activatie. Robert Kranenborg ontfermt zich morgen (woensdag) voor één keer over het menu van het bekendste truckerscafé van Nederland, genaamd Bij Marjan. Op het industrieterrein van Westpoort Amsterdam tovert hij de populairste en meest bestelde lunchgerechten om tot exquise gerechten. Op het menu staat onder meer een 'boulette aux viande en croute', Kranenborgs interpretatie van het broodje bal.
Geïnteresseerden kunnen morgenmiddag terecht bij Bij Marjan en gratis genieten van deze sterrenlunch. Henk Wijngaard, Nederlands bekendste vrachtwagenchauffeur, speelt live zijn favoriete truckersongs.
Robert Kranenborg zegt: 'De tijd dat chefs hun neus ophaalden voor zoiets als snacks is allang voorbij. Ik vind het juist heel uitdagend om van een gehaktbal of uitsmijter iets buitengewoons te maken. Ik hoop dus dat mensen ervan genieten. Niet alleen de truckers, maar ook in keukens thuis.'
De campagne gaat vanavond live op tv, radio, online, outdoor en instore. De recepten van Kranenborg worden gedeeld op de social media-kanalen van Lotto.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nieuwe merkcampagne Save the Children
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Dentsu HQ zoekt koper voor buitenlandse activiteiten
- Vitakruid lanceert nieuw merkplatform 'Het zit erin'
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne waarschuwt jongeren voor criminele ronselaars
Laatste Nieuws
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
- Domino’s lanceert 13 nieuwe office... 10-09-2025
- Salsa Shop kiest Buutvrij als... 09-09-2025
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in... 08-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes