Roorda maakt werk van aangiftecampagne
- Bureaus
- 16 mrt 2020 @ 11:25
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - MaatschappijCampagnes
- 16 mrt 2020 @ 11:25
- Lucas Boon
In een nieuwe campagne, ontwikkeld door reclamebureau Roorda, herinnert de Belastingdienst de Nederlander eraan om zijn aangifte te controleren en deze in te sturen vóór 1 mei.
'Hoewel we van veel zaken op de hoogte zijn, kunnen we natuurlijk niet alles weten', aldus de Belastingdienst in een persverklaring. De Belastingdienst vraagt met deze campagne zzp'ers, woningeigenaren en mensen zorgkosten hun aangifte te controleren.
De campagne is crossmediaal ingezet, wat wil zeggen dat eerder genoemde doelgroepen ieder worden bereikt. Daarnaast is de campagne te zien en horen via tv- en radiocommercials.
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
Laatste Nieuws
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

