Roorda maakt werk van aangiftecampagne

  • Bureaus
  • 16 mrt 2020 @ 11:25
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • MaatschappijCampagnes

In een nieuwe campagne, ontwikkeld door reclamebureau Roorda, herinnert de Belastingdienst de Nederlander eraan om zijn aangifte te controleren en deze in te sturen vóór 1 mei.

'Hoewel we van veel zaken op de hoogte zijn, kunnen we natuurlijk niet alles weten', aldus de Belastingdienst in een persverklaring. De Belastingdienst vraagt met deze campagne zzp'ers, woningeigenaren en mensen zorgkosten hun aangifte te controleren.

De campagne is crossmediaal ingezet, wat wil zeggen dat eerder genoemde doelgroepen ieder worden bereikt. Daarnaast is de campagne te zien en horen via tv- en radiocommercials.



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken