Imou kiest voor gracious

Imou kiest voor gracious
  • Bureaus
  • 3 jun 2020 @ 10:54
  • 12948 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Nieuwe klant

Full-service digital agency gracious verwelkomt Imou- groot in smart home producten – als nieuwe klant. Met het uitrollen van een marketingstrategie voor West-Europa wil het merk vooral meer naamsbekendheid opbouwen.

Imou is het consumentenmerk van Dahua Technology, wereldwijd een van de grootste end-to-end beveiligingsoplossingen, -systemen en -services. Het bedrijf heeft een breed assortiment aan smart home producten: van camera’s tot deursloten en sensoren.

gracious wordt voor Imou de lead agency voor de West-Europese markt

De eerste stappen van de marketingstrategie zijn gezet. Coolblue heeft Imou opgenomen in het vaste assortiment en vele retailers zullen volgen. ‘Er ligt een plan klaar om West-Europa te veroveren. Dit gaan we gefaseerd doen, zodat het marketingbudget kan meegroeien met de omzet. De intensiteit van het plan ligt in de cross mediale uitrol, zodat we de impact kunnen vergroten en het resultaat kunnen opschalen. Dit doen we door synergie te creëren tussen de marketingkanalen,’ aldus Uri Glibota, CCO bij gracious.

Tobias Fransz Marketing Manager bij Imou voegt toe: ‘De markt van smart home producten heeft heel veel groeipotentie en wij zijn ervan overtuigd dat we deze potentie samen met gracious kunnen benutten. Door de kennis en ervaring die zij jarenlang hebben opgebouwd enerzijds op het gebied van e-commerce en retail in de breedste zin van het woord en anderzijds in het bijzonder voor de elektronicabranche. Dit in combinatie met multidisciplinaire dienstverlening zorgt ervoor dat zij onze business kunnen accelereren. Uit onderzoek blijkt dat er nog een relatief klein deel van de consumenten gebruik maakt van smart home producten, terwijl de vraag toeneemt. Met onze grote zus, Dahua Technology, achter ons, kunnen wij gebruik maken van de R&D bedrevenheid om in rap tempo innoverende technieken te introduceren in de consumentenmarkt.’

Op de foto v.l.n.r. Shayan Ghavam, Uri Glibota & Tobias Fransz

Sjaak Hoogkamer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken