Imou kiest voor gracious
- Bureaus
- 3 jun 2020 @ 10:54
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Nieuwe klant
- 3 jun 2020 @ 10:54
- Sjaak Hoogkamer
Full-service digital agency gracious verwelkomt Imou- groot in smart home producten – als nieuwe klant. Met het uitrollen van een marketingstrategie voor West-Europa wil het merk vooral meer naamsbekendheid opbouwen.
Imou is het consumentenmerk van Dahua Technology, wereldwijd een van de grootste end-to-end beveiligingsoplossingen, -systemen en -services. Het bedrijf heeft een breed assortiment aan smart home producten: van camera’s tot deursloten en sensoren.
gracious wordt voor Imou de lead agency voor de West-Europese markt
De eerste stappen van de marketingstrategie zijn gezet. Coolblue heeft Imou opgenomen in het vaste assortiment en vele retailers zullen volgen. ‘Er ligt een plan klaar om West-Europa te veroveren. Dit gaan we gefaseerd doen, zodat het marketingbudget kan meegroeien met de omzet. De intensiteit van het plan ligt in de cross mediale uitrol, zodat we de impact kunnen vergroten en het resultaat kunnen opschalen. Dit doen we door synergie te creëren tussen de marketingkanalen,’ aldus Uri Glibota, CCO bij gracious.
Tobias Fransz Marketing Manager bij Imou voegt toe: ‘De markt van smart home producten heeft heel veel groeipotentie en wij zijn ervan overtuigd dat we deze potentie samen met gracious kunnen benutten. Door de kennis en ervaring die zij jarenlang hebben opgebouwd enerzijds op het gebied van e-commerce en retail in de breedste zin van het woord en anderzijds in het bijzonder voor de elektronicabranche. Dit in combinatie met multidisciplinaire dienstverlening zorgt ervoor dat zij onze business kunnen accelereren. Uit onderzoek blijkt dat er nog een relatief klein deel van de consumenten gebruik maakt van smart home producten, terwijl de vraag toeneemt. Met onze grote zus, Dahua Technology, achter ons, kunnen wij gebruik maken van de R&D bedrevenheid om in rap tempo innoverende technieken te introduceren in de consumentenmarkt.’
Op de foto v.l.n.r. Shayan Ghavam, Uri Glibota & Tobias Fransz
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers