Radio 538: mis niks, hoor alles
- Bureaus
- 30 jun 2020 @ 10:10
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesRadio
- 30 jun 2020 @ 10:10
- Lucas Boon
Radio 538 lanceert een nieuwe merkcampagne waarin 'de oren' centraal staan. Want radio is horen, zowel voor de dj's als luisteraars, aldus het radiostation.
De campagne, ontwikkeld door The Family Amsterdam, wordt uitgerold op tv, online en out of home.
Menno de Boer, radio director bij 538, zegt: 'De nieuwe campagne heeft de opvallendheid die je van 538 mag verwachten en brengt het verhaal samen van het station, onze luisteraars en alle sterke ingrediënten uit de shows. We zijn er voor iedereen, houden van hits, we informeren, lachen samen, relativeren en geven het leven nét dat beetje extra energie.'
Ed van Bennekom, creative director bij The Family Amsterdam, vult aan: 'We zijn blij en trots dat we Radio 538 tegenwoordig familie mogen noemen. Je voelt de creativiteit in het DNA van het merk zitten en dat zorgt ervoor dat we samen mooi en opvallend werk kunnen maken.'
Bekijk de tv-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
- Sire rekent af met vooroordelen... 01-07-2025
- Wefilm stelt jong creatief talent... 01-07-2025
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation