Radio 538: mis niks, hoor alles
- Bureaus
- 30 jun 2020 @ 10:10
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - CampagnesRadio
- 30 jun 2020 @ 10:10
- Lucas Boon
Radio 538 lanceert een nieuwe merkcampagne waarin 'de oren' centraal staan. Want radio is horen, zowel voor de dj's als luisteraars, aldus het radiostation.
De campagne, ontwikkeld door The Family Amsterdam, wordt uitgerold op tv, online en out of home.
Menno de Boer, radio director bij 538, zegt: 'De nieuwe campagne heeft de opvallendheid die je van 538 mag verwachten en brengt het verhaal samen van het station, onze luisteraars en alle sterke ingrediënten uit de shows. We zijn er voor iedereen, houden van hits, we informeren, lachen samen, relativeren en geven het leven nét dat beetje extra energie.'
Ed van Bennekom, creative director bij The Family Amsterdam, vult aan: 'We zijn blij en trots dat we Radio 538 tegenwoordig familie mogen noemen. Je voelt de creativiteit in het DNA van het merk zitten en dat zorgt ervoor dat we samen mooi en opvallend werk kunnen maken.'
Bekijk de tv-commercial hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
- ADCN viert 60 jaar creativiteit01-12-2025
- Schoonenberg kiest voor intieme... 01-12-2025
- De succesformule achter Nederlands... 01-12-2025
- Dentsu Lab Amsterdam focust op... 28-11-2025
- Nieuwe campagne Wingman Condoms... 27-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

