Radio 538: mis niks, hoor alles

  • Bureaus
  • 30 jun 2020 @ 10:10
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesRadio

Radio 538 lanceert een nieuwe merkcampagne waarin 'de oren' centraal staan. Want radio is horen, zowel voor de dj's als luisteraars, aldus het radiostation.

De campagne, ontwikkeld door The Family Amsterdam, wordt uitgerold op tv, online en out of home.

Menno de Boer, radio director bij 538, zegt: 'De nieuwe campagne heeft de opvallendheid die je van 538 mag verwachten en brengt het verhaal samen van het station, onze luisteraars en alle sterke ingrediënten uit de shows. We zijn er voor iedereen, houden van hits, we informeren, lachen samen, relativeren en geven het leven nét dat beetje extra energie.'

Ed van Bennekom, creative director bij The Family Amsterdam, vult aan: 'We zijn blij en trots dat we Radio 538 tegenwoordig familie mogen noemen. Je voelt de creativiteit in het DNA van het merk zitten en dat zorgt ervoor dat we samen mooi en opvallend werk kunnen maken.'

Bekijk de tv-commercial hieronder:



Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken