Floris Cornelissen naar Giesbers Groep

  • Bureaus
  • 18 nov 2020 @ 10:46
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PersonaliaRetail

Floris Cornelissen is aangesteld als de nieuwe creative director van Giesbers Groep. Hij werkte hiervoor onder meer voor TBWA\Neboko, waar hij de rol van senior creative vervulde.

Giesbers Groep bestaat uit Giesbers Retail, Hippo Content Creators en Freemd Studio’s. De groep telt 120 werknemers verdeeld over locaties in Amsterdam, Velp, Duiven en Antwerpen.

Floris Cornelissen zal 'een verbindende rol' binnen de labels gaan spelen. Hij treedt toe tot het managementteam en gaat tevens aan de slag met het opzetten van een nieuw digitaal creatief bureau binnen de groep.

Cornelissen werkte hiervoor onder meer voor TBWA\Neboko, Blast Radius en Y&R Amsterdam. Over zijn nieuwe werkgever: 'Giesbers Groep heeft de grootte en expertise van een netwerkbureau, maar de flexibiliteit en ondernemersgeest van een ZZP'er. Er is veel ruimte voor initiatief en creativiteit en de groep heeft een indrukwekkende klantenlijst, die nog altijd groeiende is.'

Eddy Giesbers, directeur van Giesbers Groep, zegt: 'Floris heeft een brede achtergrond bij mooie bureaus. Zijn kennis en ervaring varieert van retail en online tot thema en CRM. Dit, in combinatie met zijn creativiteit en ondernemerschap, maakt hem de man die onze merken verder kan helpen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken