Floris Cornelissen naar Giesbers Groep
- Bureaus
- 18 nov 2020 @ 10:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PersonaliaRetail
- 18 nov 2020 @ 10:46
- Lucas Boon
Floris Cornelissen is aangesteld als de nieuwe creative director van Giesbers Groep. Hij werkte hiervoor onder meer voor TBWA\Neboko, waar hij de rol van senior creative vervulde.
Giesbers Groep bestaat uit Giesbers Retail, Hippo Content Creators en Freemd Studio’s. De groep telt 120 werknemers verdeeld over locaties in Amsterdam, Velp, Duiven en Antwerpen.
Floris Cornelissen zal 'een verbindende rol' binnen de labels gaan spelen. Hij treedt toe tot het managementteam en gaat tevens aan de slag met het opzetten van een nieuw digitaal creatief bureau binnen de groep.
Cornelissen werkte hiervoor onder meer voor TBWA\Neboko, Blast Radius en Y&R Amsterdam. Over zijn nieuwe werkgever: 'Giesbers Groep heeft de grootte en expertise van een netwerkbureau, maar de flexibiliteit en ondernemersgeest van een ZZP'er. Er is veel ruimte voor initiatief en creativiteit en de groep heeft een indrukwekkende klantenlijst, die nog altijd groeiende is.'
Eddy Giesbers, directeur van Giesbers Groep, zegt: 'Floris heeft een brede achtergrond bij mooie bureaus. Zijn kennis en ervaring varieert van retail en online tot thema en CRM. Dit, in combinatie met zijn creativiteit en ondernemerschap, maakt hem de man die onze merken verder kan helpen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers