Floris Cornelissen naar Giesbers Groep
- Bureaus
- 18 nov 2020 @ 10:46
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PersonaliaRetail
- 18 nov 2020 @ 10:46
- Lucas Boon
Floris Cornelissen is aangesteld als de nieuwe creative director van Giesbers Groep. Hij werkte hiervoor onder meer voor TBWA\Neboko, waar hij de rol van senior creative vervulde.
Giesbers Groep bestaat uit Giesbers Retail, Hippo Content Creators en Freemd Studio’s. De groep telt 120 werknemers verdeeld over locaties in Amsterdam, Velp, Duiven en Antwerpen.
Floris Cornelissen zal 'een verbindende rol' binnen de labels gaan spelen. Hij treedt toe tot het managementteam en gaat tevens aan de slag met het opzetten van een nieuw digitaal creatief bureau binnen de groep.
Cornelissen werkte hiervoor onder meer voor TBWA\Neboko, Blast Radius en Y&R Amsterdam. Over zijn nieuwe werkgever: 'Giesbers Groep heeft de grootte en expertise van een netwerkbureau, maar de flexibiliteit en ondernemersgeest van een ZZP'er. Er is veel ruimte voor initiatief en creativiteit en de groep heeft een indrukwekkende klantenlijst, die nog altijd groeiende is.'
Eddy Giesbers, directeur van Giesbers Groep, zegt: 'Floris heeft een brede achtergrond bij mooie bureaus. Zijn kennis en ervaring varieert van retail en online tot thema en CRM. Dit, in combinatie met zijn creativiteit en ondernemerschap, maakt hem de man die onze merken verder kan helpen.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
- 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
Laatste Nieuws
- Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
- Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
- NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

