Lewis breidt team uit
- Bureaus
- 19 feb 2021 @ 11:20
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - PersonaliaPR
- 19 feb 2021 @ 11:20
- Lucas Boon
PR-bureau Lewis Nederland breidt zijn teams in Amsterdam en Eindhoven uit met de komst van een nieuwe creative director, content specialist en vier junior adviseurs.
In Eindhoven is Pim van der Linden (34) als creative director gestart. Hij is afkomstig van retail-marketingbureau Crossmarks. Bij Lewis gaat hij het 'creative services'-team aansturen en de ambitie van Lewis voor een inhouse studio waarmaken. Naast van der Linden zijn Sofie Dohmen (24), Kim Schneider (26, foto boven) en Maud van den Elsen (26) als account executive in Eindhoven gestart.
De nieuwelingen van Lewis Nederland.
In Amsterdam startte onlangs Christel Gerssen (21) als account executive en Nick Klaessens (36) als content manager.
Vera Kops, vice president van Lewis Nederland, zegt: 'In de laatste jaren zien we een duidelijke transitie in de soort dienstverlening die wij bieden. Onze consumer-klanten hebben bijvoorbeeld meer behoefte aan influencer marketing en onze B2B-klanten zoeken ondersteuning bij lead generation-campagnes. Het is daarom logisch dat we naast de uitbreiding van onze dienstverlening ook ons team uitbreiden.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- Wegenwacht richt pijlen op jongere doelgroep
- VGZ zet met nieuwe campagne aan tot denken
- Nieuwe merkcampagne BPD: luisteren bouwt buurten
- Closed on Monday kiest Sheltersuit na pitchtraject
Laatste Nieuws
- ANWB Private Lease en Marktplaats... 21-11-2025
- Van Geloven kiest Joe Public als... 21-11-2025
- OK Creative Agency lanceert... 21-11-2025
- Herpositionering versterkt rol WTC... 21-11-2025
- The Social Hub kiest voor UM20-11-2025
- FMI rebrandt naar Sour Supplier19-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

