Lewis breidt team uit

Lewis breidt team uit
  • Bureaus
  • 19 feb 2021 @ 11:20
  • 24075 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • PersonaliaPR

PR-bureau Lewis Nederland breidt zijn teams in Amsterdam en Eindhoven uit met de komst van een nieuwe creative director, content specialist en vier junior adviseurs.

In Eindhoven is Pim van der Linden (34) als creative director gestart. Hij is afkomstig van retail-marketingbureau Crossmarks. Bij Lewis gaat hij het 'creative services'-team aansturen en de ambitie van Lewis voor een inhouse studio waarmaken. Naast van der Linden zijn Sofie Dohmen (24), Kim Schneider (26, foto boven) en Maud van den Elsen (26) als account executive in Eindhoven gestart.


De nieuwelingen van Lewis Nederland.

In Amsterdam startte onlangs Christel Gerssen (21) als account executive en Nick Klaessens (36) als content manager.

Vera Kops, vice president van Lewis Nederland, zegt: 'In de laatste jaren zien we een duidelijke transitie in de soort dienstverlening die wij bieden. Onze consumer-klanten hebben bijvoorbeeld meer behoefte aan influencer marketing en onze B2B-klanten zoeken ondersteuning bij lead generation-campagnes. Het is daarom logisch dat we naast de uitbreiding van onze dienstverlening ook ons team uitbreiden.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken