Albert Heijn lanceert paas-campagne
- Bureaus
- 19 mrt 2021 @ 14:06
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 19 mrt 2021 @ 14:06
- Lucas Boon
Albert Heijn heeft alles in huis voor een heerlijke paastafel, dat belooft de supermarktketen tenminste in zijn zojuist gelanceerde tv-campagne. Daarbij heeft supermarktmanager Ilse nieuws te melden: ze is zwanger!
In de campagne worden 'een heerlijk assortiment AH Excellent, elf nieuwe Culi-seizoensgerechten en de 90 nieuwe Streeckgenoten' onder de aandacht gebracht. Ook presenteert de Appie zijn zogenoemde stollenactie: van elke verkochte feeststol gaat er 1 euro naar het Rode Kruis, de Linda Foundation en Voedselbanken Nederland.
Geheimpje
De begeleidende commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko, is vanaf morgen op de Nederlandse televisie te zien, waarin supermarktmanager Ilse nieuws heeft: ze verwacht een tweede kindje. Ilse vertelt het geheimpje aan haar moeder, die belooft dat ze het voor zichzelf zal houden. Maar dat blijkt toch iets lastiger dan gedacht...
Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
- Politie lanceert wervingsgame... 10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

