Albert Heijn lanceert paas-campagne
- Bureaus
- 19 mrt 2021 @ 14:06
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 19 mrt 2021 @ 14:06
- Lucas Boon
Albert Heijn heeft alles in huis voor een heerlijke paastafel, dat belooft de supermarktketen tenminste in zijn zojuist gelanceerde tv-campagne. Daarbij heeft supermarktmanager Ilse nieuws te melden: ze is zwanger!
In de campagne worden 'een heerlijk assortiment AH Excellent, elf nieuwe Culi-seizoensgerechten en de 90 nieuwe Streeckgenoten' onder de aandacht gebracht. Ook presenteert de Appie zijn zogenoemde stollenactie: van elke verkochte feeststol gaat er 1 euro naar het Rode Kruis, de Linda Foundation en Voedselbanken Nederland.
Geheimpje
De begeleidende commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko, is vanaf morgen op de Nederlandse televisie te zien, waarin supermarktmanager Ilse nieuws heeft: ze verwacht een tweede kindje. Ilse vertelt het geheimpje aan haar moeder, die belooft dat ze het voor zichzelf zal houden. Maar dat blijkt toch iets lastiger dan gedacht...
Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- [branded content] Somnox wil... 28-03-2024
- Swinkels start campagne voor... 28-03-2024
- Glasnost volgt NewsLab op als pr... 28-03-2024
- Shortlist SAN New Kids on the Block... 27-03-2024
- On kiest voor Gardeners27-03-2024
- Warc Effective 100 2024:... 26-03-2024
MarketingTribune Events
- 28mrt 2024
Shopping Awards Gala
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing