Albert Heijn lanceert paas-campagne
- Bureaus
- 19 mrt 2021 @ 14:06
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 19 mrt 2021 @ 14:06
- Lucas Boon
Albert Heijn heeft alles in huis voor een heerlijke paastafel, dat belooft de supermarktketen tenminste in zijn zojuist gelanceerde tv-campagne. Daarbij heeft supermarktmanager Ilse nieuws te melden: ze is zwanger!
In de campagne worden 'een heerlijk assortiment AH Excellent, elf nieuwe Culi-seizoensgerechten en de 90 nieuwe Streeckgenoten' onder de aandacht gebracht. Ook presenteert de Appie zijn zogenoemde stollenactie: van elke verkochte feeststol gaat er 1 euro naar het Rode Kruis, de Linda Foundation en Voedselbanken Nederland.
Geheimpje
De begeleidende commercial, ontwikkeld door TBWA\Neboko, is vanaf morgen op de Nederlandse televisie te zien, waarin supermarktmanager Ilse nieuws heeft: ze verwacht een tweede kindje. Ilse vertelt het geheimpje aan haar moeder, die belooft dat ze het voor zichzelf zal houden. Maar dat blijkt toch iets lastiger dan gedacht...
Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Overstappen.nl lanceert merkcampagne... 13-10-2025
- Auping lanceert campagne rond ultiem... 13-10-2025
- Team5pm sluit zich aan bij... 10-10-2025
- Nationale Opera & Ballet lanceert... 10-10-2025
- Gouden Zaag 2025; kandidaten gezocht09-10-2025
- 'Dan is er Menzis' verbeeldt nieuwe... 09-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes