Tele2: bepaal het helemaal
- Bureaus
- 16 apr 2021 @ 12:22
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 16 apr 2021 @ 12:22
- Lucas Boon
Tele2 gelooft dat het maken van eigen keuzes het leven leuker, spannender en verrassender maakt. Een nieuwe campagne, ontwikkeld door TBWA\Neboko, moet dit idee versterken.
Tele2 biedt 'verschillende flexibele proposities' die je in staat stellen zelf te bepalen hoe je met telecom omgaat, aldus de provider. Met de campagne is ook een nieuwe campagnestijl gelanceerd: een evolutie naar een meer volwassen vormgeving die nog steeds onmiskenbaar Tele2 is, aldus Tele2 zelf. De campagne is uitgewerkt in 'alle touchpoints van de journey' die voor de doelgroep van 'heavy data-users' relevant zijn. Met andere woorden zijn dit: radio, digital out of home, online video en social media.
Positionering aangescherpt
Margaret Kreuger, manager brand & customer communications bij T-Mobile Nederland (waar Tele2 onder valt), zegt: 'We hebben onze positionering aangescherpt, van 'niet omdat het moet, maar omdat het kan' naar 'bepaal het helemaal'. De focus is verschoven van unlimited data alleen naar de keuzevrijheid die wij onze klanten te bieden hebben. 5G kan maandelijks aan of uit, unlimited data kan altijd of alleen in het weekend; en dat zijn nog maar twee voorbeelden van proposities die we onlangs hebben gelanceerd. Met deze ingrediënten hebben we weer een prachtige campagne ontwikkeld.'
Rik Ledder, CEO van TBWA\Neboko, vult aan: 'Het is een mooie uitdaging om een iconisch merk als Tele2 naar een volgend niveau te tillen. Een team-effort in co-creatie met Tele2, de mediabureaus (Mediacom en Iprospect, red) en TBWA\X. Met als resultaat een geïntegreerde campagne die is toegespitst op de interesses van de doelgroep en optimaal gebruikmaakt van de kanalen binnen de gehele custumer journey.'
Bekijk 'm hieronder:
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers