Rakuten Kobo kiest Mad Avenue

Rakuten Kobo kiest Mad Avenue
  • Bureaus
  • 4 mei 2021 @ 08:54
  • 21316 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Klanten

Rakuten Kobo, online retailer in e-books, heeft voor Mad Avenue gekozen als zijn vaste social media-bureau voor de Nederlandse markt. Na een pitch bleek het bureau uit Amsterdam de juiste match 'qua strategie en creativiteit' te zijn.

Rakuten Kobo, gevestigd in Toronto, is naar eigen zeggen de grootste digitale boekenverkoper wereldwijd met 38 miljoen gebruikers. Het eerste werk van de hand van Mad Avenue, dat pas een halfjaar bestaat, moet in juni het daglicht zien.

Odette van Wageningen, marketing manager Northern Europe bij Rakuten Kobo, zegt: 'In Mad Avenue hebben we een partner gevonden die strategie en effectiviteit op een creatieve manier weet te combineren. De komende tijd gaan we samen content ontwikkelen, waarmee we ons merk op de kaart zetten in de alsmaar groeiende e-reader-markt.'

Verbinding

Daniel Kok, partner van Mad Avenue, vult aan: 'Rakuten Kobo wil alle digitale boekenliefhebbers de beste leeservaring bieden. Dit doen ze door te inspireren, entertainen, verrassen en verbinden door middel van de beste verhalen, vanuit het geloof dat ieders identiteit wordt gevormd door verhalen en dat woorden de wereld om ons heen kunnen verrijken en veranderen. Mensen samenbrengen, in een wereld die steeds individualistischer wordt, is een uitdaging die we bij Mad Avenue graag aangaan.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken