Rakuten Kobo kiest Mad Avenue
- Bureaus
- 4 mei 2021 @ 08:54
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 4 mei 2021 @ 08:54
- Lucas Boon
Rakuten Kobo, online retailer in e-books, heeft voor Mad Avenue gekozen als zijn vaste social media-bureau voor de Nederlandse markt. Na een pitch bleek het bureau uit Amsterdam de juiste match 'qua strategie en creativiteit' te zijn.
Rakuten Kobo, gevestigd in Toronto, is naar eigen zeggen de grootste digitale boekenverkoper wereldwijd met 38 miljoen gebruikers. Het eerste werk van de hand van Mad Avenue, dat pas een halfjaar bestaat, moet in juni het daglicht zien.
Odette van Wageningen, marketing manager Northern Europe bij Rakuten Kobo, zegt: 'In Mad Avenue hebben we een partner gevonden die strategie en effectiviteit op een creatieve manier weet te combineren. De komende tijd gaan we samen content ontwikkelen, waarmee we ons merk op de kaart zetten in de alsmaar groeiende e-reader-markt.'
Verbinding
Daniel Kok, partner van Mad Avenue, vult aan: 'Rakuten Kobo wil alle digitale boekenliefhebbers de beste leeservaring bieden. Dit doen ze door te inspireren, entertainen, verrassen en verbinden door middel van de beste verhalen, vanuit het geloof dat ieders identiteit wordt gevormd door verhalen en dat woorden de wereld om ons heen kunnen verrijken en veranderen. Mensen samenbrengen, in een wereld die steeds individualistischer wordt, is een uitdaging die we bij Mad Avenue graag aangaan.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert Italië thuis
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin innovatie vanzelfsprekend is’
Laatste Nieuws
- Den Bosch lanceert vervolg op ‘Kom... 11-07-2025
- Wereldwijde herpositionering... 11-07-2025
- [column] De enige merkwaarde die er... 10-07-2025
- Cortina viert eigenheid met nieuwe... 09-07-2025
- Mad Mojo wil merken van binnenuit... 09-07-2025
- Artis beleef je van zonsopgang tot... 09-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers