Rakuten Kobo kiest Mad Avenue
- Bureaus
- 4 mei 2021 @ 08:54
- Link
-
Lucas Boon
redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Klanten
- 4 mei 2021 @ 08:54
- Lucas Boon
Rakuten Kobo, online retailer in e-books, heeft voor Mad Avenue gekozen als zijn vaste social media-bureau voor de Nederlandse markt. Na een pitch bleek het bureau uit Amsterdam de juiste match 'qua strategie en creativiteit' te zijn.
Rakuten Kobo, gevestigd in Toronto, is naar eigen zeggen de grootste digitale boekenverkoper wereldwijd met 38 miljoen gebruikers. Het eerste werk van de hand van Mad Avenue, dat pas een halfjaar bestaat, moet in juni het daglicht zien.
Odette van Wageningen, marketing manager Northern Europe bij Rakuten Kobo, zegt: 'In Mad Avenue hebben we een partner gevonden die strategie en effectiviteit op een creatieve manier weet te combineren. De komende tijd gaan we samen content ontwikkelen, waarmee we ons merk op de kaart zetten in de alsmaar groeiende e-reader-markt.'
Verbinding
Daniel Kok, partner van Mad Avenue, vult aan: 'Rakuten Kobo wil alle digitale boekenliefhebbers de beste leeservaring bieden. Dit doen ze door te inspireren, entertainen, verrassen en verbinden door middel van de beste verhalen, vanuit het geloof dat ieders identiteit wordt gevormd door verhalen en dat woorden de wereld om ons heen kunnen verrijken en veranderen. Mensen samenbrengen, in een wereld die steeds individualistischer wordt, is een uitdaging die we bij Mad Avenue graag aangaan.'
-
Lucas Boon
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

