Strateeg Kees Kalk van Dawn naar TBWA\
- Bureaus
- 2 sep 2021 @ 09:23
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - PersonaliaStrategie
- 2 sep 2021 @ 09:23
- Peter van Woensel Kooy
Kees Kalk is benoemd als Group Strategy Director bij bureau TBWA\Neboko aan de Schinkel in Amsterdam. De cirkel is rond.
Hiervoor werkte hij ruim vijf jaar bij bureau Dawn als strateeg. De TBWA\ groep komt Kalk niet onbekend voor, omdat hij eerder, van januari 2014 tot mei 2016, al bij het netwerk aan de slag was in Melbourne, Australië. Ook Neboko is vertrouwd terrein, hij was er eerder Strategy Director van februari 2008 tot december 2013. Daarvoor werkte hij bij Clear Ideas en Mare Research. Kees Kalk is opgeleid aan de Hogeschool INHolland, waar hij in 1997 afstudeerde in de richting Design & Communication.
(PvWK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Souf en Hugo van de Vriendenloterij door DDB Amsterdam overall...
- Auping lanceert campagne rond ultiem slaapcomfort
- Bruna test AI-commercial en -billboard en consument lijkt geen...
- Initiative en Yune winnen geïntegreerde pitch voor Makro
Laatste Nieuws
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
- Huisdieren geven levensles in nieuwe... 23-10-2025
- Jumbo blaast nieuwe... 23-10-2025
- Kruidvat houdt het nuchter met... 20-10-2025
- Leer emoties herkennen als... 17-10-2025
- Bruna test AI-commercial en... 16-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

