TBWA\X verwelkomt Creative Director Niels Straatsma
- Bureaus
- 29 sep 2021 @ 07:53
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 29 sep 2021 @ 07:53
- Michiel van Zaane
Niels Straatsma is per september Creative Director bij TBWA\X, het all-round experience bureau van de TBWA\NEBOKO Groep. Dit is een nieuwe functie binnen het bureau, waarin Straatsma gaat werken voor onder andere Philips, T-Mobile en Adidas.
Eerder werkte Straatsma onder andere bij Achtung!, R/GA Hustle en Superheroes waar hij telkens mee kon bouwen aan de creatieve vloer. De ondernemer in hem werd weer wakker geschud toen Nishant Dogra, CEO van TBWA\X hem benaderde. Er was dan ook direct een match. Straatsma: ‘Ik vind het leuk om te bouwen en dat kan hier. Bovendien voel je bij TBWA in Amsterdam een opwaartse energie, de dingen gaan goed.’
Dogra vult aan: ‘TBWA\X werkt op het snijvlak van brand en customer experience waarbij creativiteit uiteindelijk altijd het onderscheidende vermogen is. Met Creative Niels erbij kunnen we nog disruptievere customer experiences realiseren voor onze klanten.’
Binnen TBWA\X wordt er op dit moment met bijna 100 CX specialisten gewerkt. Customer experience is het snelst groeiende domein binnen de TBWA\NEBOKO Groep. Om deze groei verder te realiseren trad Helen Zuurmond aan als CSO in mei j.l., Pascal Badenbroek als Design Director en Lennart Eshuis als CX Director.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

