Eiffel kiest voor Fitzroy na pitch
- 14 jan 2022 @ 07:22
 - Ryan Baij
 
Na een pitch heeft consultancy en interim bureau Eiffel gekozen voor Fitzroy. Het bureau heeft de positionering en identiteit aangescherpt en zal de nieuwe corporate branding campagne live gaan.
Imen Laroussi, marketing director bij Eiffel: ‘Wij hebben als bedrijf grote groei-ambities met onze opdrachtgevers, Eiffelaars én te werven Eiffelaars. Daarom hadden we behoefte aan een scherpe positionering en impactvolle campagne die we niet alleen konden uitrollen in externe media, maar ook goed konden inzetten intern. Samen met Fitzroy hebben we onze markt onder de loep genomen en één ding werd duidelijk: iedereen gebruikt foto’s van medewerkers in een werkomgeving. Met onze nieuwe campagne laten we in ieder geval een ander geluid horen.'
Jur Baart, eigenaar Fitzroy is blij met de nieuwe partner: ‘Complimenten voor Eiffel want zij hadden het lef om binnen hun markt meer uitgesproken te zijn. De illustratieve stijl is een samenwerking geweest tussen onze designers en de mensen binnen Eiffel. Uiteindelijk hebben ze ook echt iemand aangenomen als Chief Illustrator Officer (CIO). Daarmee is duidelijk dat door alle lagen heen de stijl terugkomt. Niet alleen in video’s, maar ook in cv-presentaties van kandidaten, Eiffel campers en het clubhuis. Wij denken echt dat Eiffel hiermee kenmerkend wordt neergezet en dat iedere uiting zal gaan optellen.’
- 
Ryan Baij
 - Werkt Bij: BBP Media
 - Functie: Allround Redacteur
 - Website:https://www.marketingtribune.nl
 - Profiel »
 
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
 - Inschrijven
 
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
 - ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
 
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
 - Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
 - Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
 - Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
 - Essent zet Thuisvoordeel centraal in wintercampagne
 - 113 Zelfmoordpreventie start campagne rond nieuwe...
 
Laatste Nieuws
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La... 04-11-2025
 - Intertoys brengt De Grote... 03-11-2025
 - Belastingdienst lanceert 'handige'... 03-11-2025
 - NCTV wil Nederland vooruit laten... 03-11-2025
 - Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
 - DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
 
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
 - Klaar voor Black Friday?
 - De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
 - Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
 - Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
 - The State of AI in Customer Experience 2025
 

