Dogstudio sluit zich aan bij Dept
- Bureaus
- 20 mei 2022 @ 04:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 20 mei 2022 @ 04:29
- Sjaak Hoogkamer
Dogstudio heeft zich aangesloten bij Dept. De studio staat bekend ‘om het creëren van digitale en fysieke ervaringen voor onder andere Supercell, Adobe, The New York Times en Microsoft.’
Dogstudio won awards waaronder 5 Webbys, 47 Awwwards en 41 FWA's.
Het team van Dogstudio in Nederland, België, de VS en Mexico, is naar eigen zeggen ‘gespecialiseerd in zogenoemde immersieve real-time ervaringen gericht op de gebruiker en 3D-platforms.’
Bovendien heeft de studio een groeiende lijst van Web3- en Metaverse-projecten afgerond.
Henry Daubrez, Partner en CEO/CCO van Dogstudio: ‘We kregen in de loop der jaren belangstelling van verschillende bedrijven, maar het bleek een uitdaging om de perfecte match te vinden. We stuitten steeds op dezelfde blokkade: waarden. Onderdeel worden van iets dat groter is dan wijzelf, moet zowel vanuit menselijk als zakelijk oogpunt kloppen. Met Dept liggen we perfect op één lijn als het gaat om cultuur en we hebben dezelfde ambitie als het gaat om impact maken als digitaal bedrijf.’ Dogstudio blijft werken onder de leiding van Henry Daubrez, partner en CEO/CCO, en Nicolas Moies-Delval, managing partner en CRO.
Dimi Albers, CEO, Dept: ‘Belangrijk naast de vele mooie projecten is dat Nicolas en Henry een prachtige cultuur hebben opgebouwd waarin het draait om het leveren van het beste werk met geweldige mensen die plezier hebben in hun werk. Creativiteit en technologie naar een hoger niveau brengen is dagelijkse kost voor het team en hun vaardigheden vergroten ons vermogen om baanbrekende immersieve ervaringen te creëren. Na een tijd met hen te hebben samengewerkt, zijn we blij dat ze zich nu officieel bij ons voegen.’
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Nami lanceert campagne-initiatief #EchtMannelijk
- Zzuper lanceert campagne voor onverzekerde zelfstandigen
- Campagne zet trotse Hartmakers in beweging
- Eye Wish zet vakmanschap centraal in nieuwe campagne
- De Koffiejongens positioneren zich als buitenbeentje
- Heyoo.ai bouwt platform voor gepersonaliseerde authentieke...
Laatste Nieuws
- Univé lanceert zakelijke campagne... 15-09-2025
- Mooie Boules en Gardeners bundelen... 15-09-2025
- Closed on Monday opent lift voor... 15-09-2025
- Multi-Gyn kiest voor... 12-09-2025
- Christian Alexander viert... 11-09-2025
- Nieuw geluid voor nieuwe VanMoof10-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes