VPRO gaat in zee met Herc voor nieuwe campagne
- Bureaus
- 22 nov 2022 @ 15:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Nieuwe klantCommunicatie
- 22 nov 2022 @ 15:00
- Peter van Woensel Kooy
Na een kennismaking en strategische sessie gaat Herc, onderdeel van het Ace-netwerk, aan de slag voor de crossmediale omroepvereniging VPRO. Aan Herc de taak om, samen met de VPRO, een merk- en activatiecampagne te ontwikkelen om nieuwe generaties aan te spreken.
De VPRO heeft voor het laatst campagne gevoerd in 2016 met 'Sponsor van de vooruitgang'.
Diederik Hoekstra, hoofd publiek & marketing VPRO: 'De presentatie van Herc was erg overtuigend. Zij hebben de juiste visie en kennis in huis om onze complexe vraagstelling te beantwoorden. Hun uitgesproken en creatieve stijl sluit naadloos aan bij de VPRO. We kijken ernaar uit om met Herc de jongere, digital-first generatie te betrekken bij het gedachtegoed van de VPRO.'
Emilio de Haan, ECD en Founder van Herc zegt: 'De VPRO is een droomklant. Ze geven ruimte aan onorthodoxe ideeën, talentvolle jonge makers en experiment. We kunnen niet wachten om de lange traditie van grensverleggende content kracht bij te zetten.'
(PvWK)
Over Herc
'Herc is een onafhankelijk creatief bureau voor branding, reclame en entertainment. Onderdeel van Ace, een netwerk van toonaangevende bureaus. Herc gelooft dat elk merk een plaats in de cultuur kan verdienen. Door klassiek merkdenken te combineren met populaire cultuur om zo groei te stimuleren. Zo creëert Herc Brand Heat. Het bureau zet zich in voor meer kleur binnen de creatieve industrie in dienst van vooruitstrevend werk. Herc heeft onder meer gewerkt voor merken als: Tony’s Chocolonely, WFF, G-Star, HP, Young Capital, ArmedAngels, Van Gogh Museum, Daily Paper, Jobbird, Redline (x Asap Ferg) en Bols. Ga voor meer informatie naar www.herc.agency.'
(bron: Ace)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

