Agency Today's Specials introduceert nieuw label
- Bureaus
- 31 mrt 2023 @ 07:40
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 31 mrt 2023 @ 07:40
- Michiel van Zaane
Het Rotterdamse bureau Today’s Specials heeft haar nieuwe label Interior Concepts gelanceerd. Het label, gericht op horeca, combineert interieurdesign en PR.
Het label bouwt voort op de filosofie dat storytelling meer inhoudt dan enkel het geschreven woord en de verspreiding daarvan. ‘We zien de laatste jaren een verschuiving van de traditionele vormen van PR en media, richting het overbrengen van het complete verhaal naar je doelgroep. De hospitality branche is wat dit betreft een voorloper. Hier zien we al veel aandacht voor de samensmelting van storytelling en interieur’ vertelt founder Cristèl Klandermans. ‘Door de introductie van dit nieuwe label, is ons team in staat om projecten van begin tot het eind uit te rollen. Wanneer je concept dezelfde taal, (beeld)communicatie én beleving op locatie ad’t, is wat ons betreft het verhaal rond.”
Interior Concepts
De nieuwe tak staat onder leiding van consultant Liselore Holman. Met een achtergrond in communicatie en horeca-interieur komen alle eerdere ervaringen van Holman in de interieurtak samen. ‘Met de lancering van dit nieuwe label zijn we niet over één nacht ijs gegaan. Nadat we vanuit Today’s Specials bij meerdere grote interieurprojecten nauw betrokken zijn geweest, wisten we dat de volgende stap gezet moest worden. Interieurdesign in combinatie met een PR-traject, is een dienst waarmee we onze opdrachtgevers echt kunnen helpen. Want hoe mooi als je taal matcht met de ervaring op locatie, met je publiek en met je doelgroep’ aldus Holman.
Foto: links Liselore Holman, rechts Cristèl Klandermans.
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Campagne Specsavers onderstreept maatschappelijke rol
- Kruidvat trapt zomer af met herkenbare vakantiedeals
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- [onderzoek] Bijna helft van Nederlanders wil AI-content...
- Heineken kiest Hagens als strategisch PR-partner
Laatste Nieuws
- Dappr pleisters voor buitenspelen... 30-06-2025
- Nieuwe campagne Grand’Italia viert... 30-06-2025
- Popal kiest Umfang na pitch30-06-2025
- Aldi scoort met nieuwe XXL-fancampagne30-06-2025
- All Response Media werkt voor... 27-06-2025
- Digitale bureaus toonden veerkracht... 27-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation