Digitale tak van KesselsKramer haalt 30 jaar ervaring in huis
- Bureaus
- 6 apr 2023 @ 11:00
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - Digital designConceptPersonalia
- 6 apr 2023 @ 11:00
- Peter van Woensel Kooy
De nogal stupide leeftijdsdiscriminatie die je op sommige werkvloeren aantreft, gaat voorbij aan bureau KesselsKramer. Sterker nog: hier is men expliciet trots op een nieuwe ervaren senior medewerker, genaamd Hans Leijdekkers.
De nieuwe digitale tak van communicatiebureau KesselsKramer haalt in één keer 30 jaar ervaring in huis, aldus het bureau.
Na negen jaar aan het roer te hebben gestaan bij Fabrique, sluit Leijdekkers (foto) zich als creative director aan bij het digitale bureau Kesselskramer digital. 'Hans is met stip de oudste binnen KesselsKramer, maar verantwoordelijk voor de jongste startup. Hij zal zich, samen met client service director Ole Doorn, focussen op de verdere groei en ontwikkeling van het bedrijf en de kwaliteit van het werk. Daar is hij de geknipte kandidaat voor, niet alleen dankzij zijn ervaring bij Fabrique, maar ook dankzij zijn ervaring met het opzetten van bureaus in Los Angeles, Nederland en Denemarken', zo wordt trots gemeld.
Grote namen
Leijdekkers vertaalt volgens KesselsKramer onconventionele ideeën naar impactvolle ontwerpen, of het nu voor iconische artiesten als Lenny Kravitz, INXS en The Doors is, of voor merken als Lego en Bang & Olufsen. 'Met zijn frisse benadering van branding, reclame en design was hij afgelopen jaren ook nauw betrokken bij culturele projecten voor onder andere het Rijksmuseum, het Design Museum London, Tate en de National Gallery.'
'Hoewel ik ervaring heb met serieuze projecten en dito budgetten, is het essentieel om jezelf niet te serieus te nemen, zoals ik dat ook herken bij KesselsKramer', vult Leijdekkers aan. 'Lol trappen en een luchtige aanpak vormen vaak de beste start om diepte te geven aan projecten.'
Kesselskramer digital
'Als jong bedrijf met grote ambities wegen we zorgvuldig af met wie we wel en niet in zee gaan. Met Hans in ons team zijn we in één lap een hele hoop ervaring rijker, waarmee we direct investeren in onze groei van de komende jaren', kondigt de digitale tak van het bureau in de kerk aan de Lauriersgracht - Jordaan - Amsterdam centrum aan. Hans zal zich behalve over deze tak ook buigen over de toekomst van 'holypony.io', een experimentele digitale speelweide van het bureau. Kesselskramer digital (door het bureau zelf geschreven als logo, zonder hoofdletter, met punt er tussen) is de digitale tak van communicatiebureau KesselsKramer. Vanuit Amsterdam en Den Haag ontwikkelt een team van strategen, creatieven en programmeurs van Kesselskramer digital, nu uitgebreid met wat senioriteit en humor van Hans Leijdekkers, 'menselijke online ervaringen' voor onder andere CitizenM, Stoli, 113 Zelfmoordpreventie en Niaga.
(PvWK, foto: KK)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- senior
- Bang & Olufsen
- National Gallery
- Lego
- Jordaan
- Fabrique
- startup
- kesselskramer.digital
- humor
- Hans Leijdekkers
- Design Museum London
- KesselsKramer
- Ole Doorn
- client service director
- KesselsKramer
- prima
- kerk
- ervaring
- Tate
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- RA*W presenteert After-Cannes talk06-09-2024
- Dentsu wint wereldwijde mediapitch... 05-09-2024
- Health-e start campagne om digitale... 05-09-2024
- Nieuwe Bolletje-campagne vol pit(jes)04-09-2024
- Winnaars Gerety Awards 2024 bekend,... 03-09-2024
- Bierbrouwerij De 7 Deugden komt met... 03-09-2024
MarketingTribune Events
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing