Michiel de Vries Managing Partner bij Johnny Wonder
- Bureaus
- 9 mei 2023 @ 08:06
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 9 mei 2023 @ 08:06
- Michiel van Zaane
Michiel De Vries (ex-Edelman Amsterdam, Artis, Insinger de Beaufort en Coca-Cola) treedt per direct toe als Managing Partner bij Johnny Wonder. De Vries was al sinds juni vorig jaar als Managing Director verbonden aan het bureau, maar treedt nu ook toe als Managing Partner.
De Vries: 'Het afgelopen jaar heb ik me ondergedompeld in de kennis en klanten van Johnny Wonder. Een bureau waar merken met een maatschappelijke missie zich thuis voelen, omdat het al jaren bewijst scherpzinnig werk te kunnen maken dat klanten verder helpt. Kijk naar de geweldige Hoofdreiscoupé voor NS en Alzheimer Nederland, waarmee het bureau vorig jaar een Gouden Sponsorring won, of de succesvolle arbeidsmarktcampagnes voor Woest Zuid en Evean, die dit jaar hoge ogen gooien bij de SAN Accenten en de Esprix.’
‘Merken liggen meer dan ooit onder een vergrootglas. Niet alleen in wat ze beloven, maar vooral ook in wat ze worden geacht maatschappelijk bij te dragen. Ik heb gemerkt dat de mensen van Johnny Wonder een neus hebben voor scherpzinnige analyses op dat vlak. Tegelijk heeft het bureau door haar jarenlange ervaring met data- en gedragsanalyses op sociale media een enorm en rijk inzicht in de interesses en behoeftes van het publiek. Combineer dat met creativiteit en er ontstaat een wonderlijke basis voor scherp communicatie-advies en onderscheidende content & campagnes. Daarmee biedt Johnny Wonder nu al een enorme meerwaarde voor veel maatschappelijke merken. Ik zie ernaar uit om het bureau en haar klanten de komende jaren verder te helpen groeien.'
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Dentsu lanceert PR-propositie02-12-2025
- 113-campagne stelt de ongemakkelijke... 01-12-2025
- ADCN viert 60 jaar creativiteit01-12-2025
- Schoonenberg kiest voor intieme... 01-12-2025
- De succesformule achter Nederlands... 01-12-2025
- Dentsu Lab Amsterdam focust op... 28-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

