Accor kiest Accenture Song voor contentproductie

Accor kiest Accenture Song voor contentproductie
  • Bureaus
  • 21 nov 2023 @ 08:21
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Het Franse Accor, dat onder meer een hotelketen bezit, kiest Accenture Song voor het optimaliseren van hun contentproductie.

Deze samenwerking, gericht op het verhogen van schaalbaarheid en consistentie in marketingcommunicatie voor Accor's hotelmerken, zoals Sofitel Legend, Mövenpick en Mercure Hotels, speelt in op snel veranderende gastwensen. Met 'Content Atelier' van Accenture Song worden fysieke en digitale communicatie gecombineerd. Bovendien is het pakket wereldwijd beschikbaar voor de marketeers van Accor. Het omvat alle contentproductiefasen: van briefing tot analyse en optimalisatie via Accenture's SynOps-platform. Het anticipeert op gastverwachtingen en economische trends, genereert meer websiteverkeer en creëert hypergepersonaliseerde en relevante klantbelevingen.

Stéphanie Jaffré, SVP Digital Marketing & eCommerce bij Accor, benadrukt: ‘Gastvrijheid draait om authentieke verbindingen. Onze innovatieve digitale contentstrategie zorgt voor inspirerende en effectieve communicatie met onze gasten, precies op het moment dat het ertoe doet.’

Patritia Pahladsingh, CEO en Managing Director Accenture Song Nederland, voegt hieraan toe: ‘Deze samenwerking met Accor is een mijlpaal in contentproductie. Met 'Content Atelier' brengen we onze creativiteit en technische expertise samen, om elk Accor-merk unieke, op maat gemaakte oplossingen te bieden.’

Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/bureaus biedt nieuws, achtergronden en analyses over alle actuele ontwikkelingen binnen het reclamevak en de media (off- en online) die daarin worden ontwikkeld.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken