Accor kiest Accenture Song voor contentproductie

- Bureaus
- 21 nov 2023 @ 08:21
- Link
-
Michiel van Zaane
Allround Redacteur
BBP Media - Geen tag
- 21 nov 2023 @ 08:21
- Michiel van Zaane
Het Franse Accor, dat onder meer een hotelketen bezit, kiest Accenture Song voor het optimaliseren van hun contentproductie.
Deze samenwerking, gericht op het verhogen van schaalbaarheid en consistentie in marketingcommunicatie voor Accor's hotelmerken, zoals Sofitel Legend, Mövenpick en Mercure Hotels, speelt in op snel veranderende gastwensen. Met 'Content Atelier' van Accenture Song worden fysieke en digitale communicatie gecombineerd. Bovendien is het pakket wereldwijd beschikbaar voor de marketeers van Accor. Het omvat alle contentproductiefasen: van briefing tot analyse en optimalisatie via Accenture's SynOps-platform. Het anticipeert op gastverwachtingen en economische trends, genereert meer websiteverkeer en creëert hypergepersonaliseerde en relevante klantbelevingen.
Stéphanie Jaffré, SVP Digital Marketing & eCommerce bij Accor, benadrukt: ‘Gastvrijheid draait om authentieke verbindingen. Onze innovatieve digitale contentstrategie zorgt voor inspirerende en effectieve communicatie met onze gasten, precies op het moment dat het ertoe doet.’
Patritia Pahladsingh, CEO en Managing Director Accenture Song Nederland, voegt hieraan toe: ‘Deze samenwerking met Accor is een mijlpaal in contentproductie. Met 'Content Atelier' brengen we onze creativiteit en technische expertise samen, om elk Accor-merk unieke, op maat gemaakte oplossingen te bieden.’
-
Michiel van Zaane
- Werkt Bij: BBP Media
- Functie: Allround Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone kiest Indie voor 'Oh yeah'-campagne
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers