Kerst 2024: Doe als Deutsche Telekom
- Bureaus
- 24 dec 2024 @ 12:37
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - KerstCampagnes
- 24 dec 2024 @ 12:37
- Nanny Kuilboer
Op de dag voor kerstmis nog één keer wat inspiratie voor de feestdagen en het jaar dat voor ons ligt. Doe als Deutsche Telekom en doorbreek die barrières, niet alleen in je privé-omgeving, maar ook in je marketing marketeers. En nog een laatste tip voor het kerstdiner: uit onderzoek van Harvard blijkt dat je het aardigst gevonden wordt als je vragen en vervolgvragen stelt en niet als je alleen maar zendt. Werkt voor mens en merk! De redactie van MarketingTribune wenst alle lezers fijne dagen en alle goeds voor 2025.
En kun je nog wat meer inspiratie gebruiken, check dan ons overzicht van opvallende nationale en internationale kerstcommercials!
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Rijksoverheid lanceert campagne Man, zeg er wat van
- Volkswagen en TeamNL lanceren campagne ‘Hey, is dat niet?!’
- Makro brengt humor in eindejaarshectiek
- Centraal Beheer start campagne om bewustzijn over pensioen te...
- ANWB breidt merkbelofte uit naar energie
- ICI Paris XL lanceert sitcomserie La Maison ICI
Laatste Nieuws
- VRT toont harde realiteit achter ‘ik... 17-11-2025
- Wegenwacht richt pijlen op jongere... 14-11-2025
- Nieuwe campagne Slachtofferhulp... 13-11-2025
- Volkswagen en TeamNL lanceren... 12-11-2025
- Verkeersverwachtingen.nl zet... 12-11-2025
- Foam krijgt nieuwe merkidentiteit12-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

