Ovide Agency nieuwe PR-bureau voor Odido
- Bureaus
- 30 dec 2024 @ 11:00
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 30 dec 2024 @ 11:00
- Sjaak Hoogkamer
Odido kiest voor Ovide Agency als nieuwe strategische en creatieve PR-partner.
Na zeven jaar neemt Odido afscheid van Bijl PR. Ovide gaat aan de slag met de corporate en creatieve communicatie voor Odido. De keuze voor Ovide als vast PR-bureau volgt na een periode waarin het bureau op projectbasis al verantwoordelijk was voor de PR binnen grote campagnes zoals Het Telefoonboekje, de Olympische Spelen, en Klik&Klaar Internet.
Femke Hoogendoorn, director Corporate Communications bij Odido: ‘Ruim zes jaar hebben we met Odido en voorheen T-Mobile en Tele2 samengewerkt met Bijl PR. Daarbij waren ze nauw betrokken bij de PR-aanpak sinds de lancering van Odido. Die lange samenwerking heeft ons in een sterke uitgangspositie geplaatst. Maar met de overgang naar Odido, is het tijd voor een nieuwe koers en frisse energie.’
Gijs Moonen, medeoprichter van Ovide Agency: ‘Ons hart gaat sneller kloppen van campagnes waar technologie, innovatie en maatschappelijke betrokkenheid samenkomen. Met Odido verwelkomen we een merk dat eerder dit jaar heel Nederland verraste en nu met een duidelijke propositie haar positie inneemt.’
Beeld: beeldbank Odido
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Mini-Vlammetje centraal in Warmste... 12-12-2025
- Heks’nkaas kiest voor digital-first... 12-12-2025
- Hulphond Nederland draait... 12-12-2025
- ACT beloont 12 internationale... 11-12-2025
- Nieuwe merkcampagne voor Trainline10-12-2025
- Politie lanceert wervingsgame... 10-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025

