Lindt & Sprüngli kiest voor duo-aanpak met Sunshine and Sausages en Brompton Road

- Bureaus
- 26 feb 2025 @ 18:43
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 26 feb 2025 @ 18:43
- Imke Walenberg
De Zwitserse chocolatier Lindt & Sprüngli kiest niet voor één, maar twee bureaus om zijn premium chocolademerken verder te laten groeien. Activatiebureau Sunshine and Sausages en shopper marketingbureau Brompton Road slaan de handen ineen om merkactivatie en conversie op de winkelvloer te optimaliseren.
De kracht van samenwerking
Met deze strategische samenwerking zet Lindt & Sprüngli in op een geïntegreerde aanpak waarin merkactivatie en shopper marketing elkaar versterken. "Hiermee kunnen we Lindt & Sprüngli het beste van beide werelden bieden," zegt Jeroen Huisman, partner bij Sunshine and Sausages. "Below-the-line marketing is belangrijker dan ooit. De uiteindelijke keuze wordt nog altijd voor het schap gemaakt. Daar moeten we conversie en brand equity aan elkaar koppelen."
Brompton Road richt zich op het optimaliseren van de shopper journey en conversiestimulatie, terwijl Sunshine and Sausages zich focust op merkactivatie. Samen moeten ze ervoor zorgen dat de premium chocolademerken van Lindt & Sprüngli nog beter presteren op de winkelvloer.
Geen toevalstreffer
Volgens Lieke Spapens, founder van Brompton Road, is deze samenwerking een logische stap. "We zijn al jaren buren en kennen elkaars kwaliteiten. Dit is geen toevalstreffer, maar een bewuste keuze om Lindt & Sprüngli maximaal te ondersteunen. Door onze expertises te combineren, kunnen we impactvolle campagnes creëren die de consument écht bereiken en activeren."
Met deze duo-aanpak wil Lindt & Sprüngli niet alleen de zichtbaarheid van zijn merken vergroten, maar ook de daadwerkelijke conversie op de winkelvloer naar een hoger niveau tillen.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

