Lindt & Sprüngli kiest voor duo-aanpak met Sunshine and Sausages en Brompton Road

- Bureaus
- 26 feb 2025 @ 18:43
- Link
-
Imke Walenberg
Hoofdredacteur Online
MarketingTribune - Geen tag
- 26 feb 2025 @ 18:43
- Imke Walenberg
De Zwitserse chocolatier Lindt & Sprüngli kiest niet voor één, maar twee bureaus om zijn premium chocolademerken verder te laten groeien. Activatiebureau Sunshine and Sausages en shopper marketingbureau Brompton Road slaan de handen ineen om merkactivatie en conversie op de winkelvloer te optimaliseren.
De kracht van samenwerking
Met deze strategische samenwerking zet Lindt & Sprüngli in op een geïntegreerde aanpak waarin merkactivatie en shopper marketing elkaar versterken. "Hiermee kunnen we Lindt & Sprüngli het beste van beide werelden bieden," zegt Jeroen Huisman, partner bij Sunshine and Sausages. "Below-the-line marketing is belangrijker dan ooit. De uiteindelijke keuze wordt nog altijd voor het schap gemaakt. Daar moeten we conversie en brand equity aan elkaar koppelen."
Brompton Road richt zich op het optimaliseren van de shopper journey en conversiestimulatie, terwijl Sunshine and Sausages zich focust op merkactivatie. Samen moeten ze ervoor zorgen dat de premium chocolademerken van Lindt & Sprüngli nog beter presteren op de winkelvloer.
Geen toevalstreffer
Volgens Lieke Spapens, founder van Brompton Road, is deze samenwerking een logische stap. "We zijn al jaren buren en kennen elkaars kwaliteiten. Dit is geen toevalstreffer, maar een bewuste keuze om Lindt & Sprüngli maximaal te ondersteunen. Door onze expertises te combineren, kunnen we impactvolle campagnes creëren die de consument écht bereiken en activeren."
Met deze duo-aanpak wil Lindt & Sprüngli niet alleen de zichtbaarheid van zijn merken vergroten, maar ook de daadwerkelijke conversie op de winkelvloer naar een hoger niveau tillen.
-
Imke Walenberg
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur Online
- Website:https://nl.linkedin.com/in/imkewalenberg
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Sire rekent af met vooroordelen ouderdom
- MediaMarkt kiest Serviceplan als nieuw creatief bureau
- Candid in financieel zwaar weer - moet ex topman uitkopen
- [column] Gut Amsterdam neemt loopje met waarheid Hertog Jan
- ASN Bank trapt rebranding af met nieuwe campagne
- Nieuwe NIX18-campagne richt zich op ouders
Laatste Nieuws
- ‘We bouwen aan een cultuur waarin... 04-07-2025
- Kruidvat kiest Ace voor social... 04-07-2025
- MediaMarkt kiest Serviceplan als... 03-07-2025
- Candid in financieel zwaar weer -... 02-07-2025
- Reclamecampagne vol droge humor te... 01-07-2025
- ASN Bank trapt rebranding af met... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers