Magioni focust op versterking van het merk

- Bureaus
- 3 feb 2025 @ 13:29
- Link
-
Kel Koenen
Hoofdredacteur
MarketingTribune - Geen tag
- 3 feb 2025 @ 13:29
- Kel Koenen
Magioni, het Nederlandse merk met de koelverse pizzabodems en pancakes op basis van groenten, heeft 2twintig PR gekozen als partner voor haar PR-strategie in de komende jaren. Het Rotterdamse bureau ontwikkelde een geïntegreerde aanpak gericht op merkbekendheid, merkloyaliteit en het ondersteunen van productlanceringen.
Een jaar na de overname door Danerolles is Magioni klaar voor groei en verdere uitbreiding binnen het koelversschap. Magioni werd opgericht vanuit de overtuiging dat gezonder eten ook lekker, makkelijk en leuk moet zijn. Het merk ontwikkelt daarom betere alternatieven van favoriete voedingsmiddelen, zoals pizza’s’ en pancakes. Dit doet Magioni door groenten in de basisreceptuur te gebruiken en de juiste balans te vinden voor belangrijke voedingsstoffen als eiwit, vet en vezels.
'Onze missie is helder: we willen groeien', stelt Lisa Veen, head of Magioni. 'We hebben in 2023 onze strategie kritisch onder de loep genomen en nu zijn we klaar om onze positie te versterken met innovaties. Onze doelgroep – van UrbaGen Z tot jonge gezinnen – is pas overtuigd als ze de smaak zelf ervaren. Daarom is het vergroten van onze merkbekendheid en merkloyaliteit bij consumenten (via media en social influencers) een essentieel onderdeel van onze strategie. We zijn blij dat 2twintig PR ons hierbij adviseert.'
Met 20 jaar ervaring in PR dit jaar brengt het bureau de juiste expertise mee om Magioni’s groeistrategie te ondersteunen. Het bureau werkt voor uitlopende opdrachtgevers en foodmerken als Johma, Koninklijke Verkade, Mora, Douwe Egberts en Haribo en weet hoe je deze door middel van PR positioneert bij de juiste stakeholders.
Arianne Beekman, oprichter van 2twintig PR: 'Magioni is een merk met een unieke missie die perfect aansluit bij de trends van vandaag, waaronder een gezondere levensstijl lekker, makkelijk en leuk maken. We kijken ernaar uit om het verhaal van Magioni breder uit te dragen en consumenten en media te inspireren met hun veelzijdige producten op basis van groenten. We zetten het merk op alle relevante touchpoints in om een breed publiek te bereiken en trial te stimuleren.'
De samenwerking omvat naast een PR-strategie ook de executie van activaties zoals influencercampagnes, het opbouwen van mediarelaties en productlanceringsevents.
-
Kel Koenen
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Hoofdredacteur
- Website:https://www.linkedin.com/in/kelkoenen/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Vodafone verlengt levensduur smartphones met gratis...
- Kruidvat houdt het nuchter met nieuwe gezondheidscampagne
- [column] De toekomst van strategie
- Jumbo blaast nieuwe ‘Prijzenstorm’-campagne af
- Huisdieren geven levensles in nieuwe Purina-campagne
- Tatoma start Agency Circle: AI als structurele groeimotor voor...
Laatste Nieuws
- Essent zet Thuisvoordeel centraal in... 31-10-2025
- DJI werft vakmensen met... 30-10-2025
- Elanco kiest Initiative voor... 30-10-2025
- 113 Zelfmoordpreventie start... 28-10-2025
- Tatoma start Agency Circle: AI als... 27-10-2025
- Vodafone verlengt levensduur... 24-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

