Intersport kiest Wannahaves als social media partner

Intersport kiest Wannahaves als social media partner
  • Content
  • 18 jul 2019 @ 10:15
  • 14461 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • ContentSocial media

Wannahaves is de nieuwe social media partner van Intersport International. Het bureau gaat aan de slag met de social media-strategie van het sportwinkelbedrijf. Ook gaat Wannahaves campagnes ontwikkelen voor de football- en trainingkanalen van Intersport.

De eerste resultaten zijn al zichtbaar. Voor de start van het Instagram-account @Intersportfootball werkte Wannahaves samen met FC Barcelona-speler Malcom. De campagne heeft in drie dagen tijd 30.000 volgers opgeleverd.

Christoph Frechen, general manager marketing bij Intersport International, laat weten: 'Het team van Wannahaves ademt voetbal en training en versterkt onze inspanningen om credibility te bouwen in deze sporten. We kijken ernaar uit om meer disruptive campagnes op te zetten en de interactie met voetbalfans, trainingsliefhebbers en Intersport uit te breiden.'

Danny Cortenraede, managing director van Wannahaves, voegt daaraan toe: 'Samen met Intersport en ons platform 433 kunnen we de relaties met grote sportmerken als Nike, Puma en Adidas inzetten om mooie campagnes te realiseren die aansluiten bij de doelgroep en hun meest gebruikte platform.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken