DPG Media lanceert campagne rondom Goal Alert-app

  • Content
  • 16 jan 2020 @ 08:16
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • CampagnesSportAppsMakersContent

DPG Media lanceert een gepersonaliseerde contentcampagne ter promotie van zijn Goal Alert-app, een nieuwe tool voor voetbalfans beschikbaar in de apps van het AD, ADR Nieuwsmedia en Het Parool.

Goal Alert is een nieuwe tool van DPG Media en Fox Sports waarmee de voetbalfan doelpunten van zijn favoriete club kan bekijken. Direct na een goal uit de Eredivisie en Keuken Kampioen Divisie ontvangen gebruikers van de app een pushbericht met een video van de geselecteerde clubs.

Binnen de campagne wordt gebruik gemaakt van nieuwe technieken en kanalen waarbij de nadruk ligt op targeting en personalisatie. DPG Media werkt hiervoor samen met contentbureau D.is.xt.

Lennard de Haas, digital marketeer bij DPG Media, over de campagne: 'Omdat er niet één voetballiefhebber bestaat, maar elke club zijn achterban heeft, staat targeting in deze campagne centraal.  Door de samenwerking met D.is.xt hebben wij de mogelijkheid om op ieder digitaal kanaal specifiek en relevant te zijn. We willen hiermee een hogere engagement op de banners realiseren en daarnaast het conversiepercentage te verhogen.'

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken