Digitaal sportmarketingbureau TDE lanceert campagne voor Team Jumbo-Visma
- Content
- 20 dec 2021 @ 14:56
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Campagnes
- 20 dec 2021 @ 14:56
- Nanny Kuilboer
Wielerliefhebbers uit de hele wereld kunnen via een veiling eigenaar worden van fietsen uit de wielergeschiedenis van Team Jumbo-Visma. Jorik Tilstra, Creative Lead bij TDE: ‘Vanuit een creatief concept staat een veiling centraal om geld op te halen voor wielertalent.’
Wielerliefhebbers kunnen eigenaar worden van één van de 24 fietsen en stukjes wielergeschiedenis van Team Jumbo-Visma. Tilstra: ‘Fans konden het afgelopen seizoen enkel kijken naar de spectaculaire etappe over de Mont Ventoux tijdens de Tour de France, maar de fiets waarop Wout van Aert zijn legendarische overwinning boekte, is nu te koop op het platform van Catawiki. Onder de noemer “Own History” worden onder meer de Cervélo S5 waarmee Primoz Roglic de Vuelta won, de S5 die Jonas Vingegaard naar de tweede plek in de Tour de France bracht, de fiets waarop Marianne Vos haar legendarische overwinning in Gent-Wevelgem boekte en de comeback-fiets van Tom Dumoulin geveild. Deze stukjes wielerhistorie komen allemaal in handen van een nieuwe eigenaar.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Buut bank gelanceerd: grip op geld met Gen Z-content
- GPCM2025: 'Contentmarketing is geen losse actie, maar een...
- Grohe viert 50 jaar in Nederland met focus op innovatie en...
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne tegen grensoverschrijdend...
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme bevestiging voor Knorr en...
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos bewegen tussen...
Laatste Nieuws
- FME en We Agency lanceren... 11-09-2025
- [GPCM2025] 'De prijs was een enorme... 10-09-2025
- Univé zet kindertekeningen in voor... 10-09-2025
- Kinderen ontwerpen feestdagenkaarten... 09-09-2025
- ‘Nee betekent nee’: nieuwe campagne... 09-09-2025
- GPCM2025: 'Campagnes moeten naadloos... 04-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes