Digitaal sportmarketingbureau TDE lanceert campagne voor Team Jumbo-Visma

Digitaal sportmarketingbureau TDE lanceert campagne voor Team Jumbo-Visma
  • Content
  • 20 dec 2021 @ 14:56
  • 19548 x gelezen
  • Link
  • Nanny Kuilboer
    Nanny Kuilboer

    redactie MarketingTribune
    BBP Media - MarketingTribune
  • Campagnes

Wielerliefhebbers uit de hele wereld kunnen via een veiling eigenaar worden van fietsen uit de wielergeschiedenis van Team Jumbo-Visma. Jorik Tilstra, Creative Lead bij TDE: ‘Vanuit een creatief concept staat een veiling centraal om geld op te halen voor wielertalent.’

Wielerliefhebbers kunnen eigenaar worden van één van de 24 fietsen en stukjes wielergeschiedenis van Team Jumbo-Visma. Tilstra: ‘Fans konden het afgelopen seizoen enkel kijken naar de spectaculaire etappe over de Mont Ventoux tijdens de Tour de France, maar de fiets waarop Wout van Aert zijn legendarische overwinning boekte, is nu te koop op het platform van Catawiki. Onder de noemer “Own History” worden onder meer de Cervélo S5 waarmee Primoz Roglic de Vuelta won, de S5 die Jonas Vingegaard naar de tweede plek in de Tour de France bracht, de fiets waarop Marianne Vos haar legendarische overwinning in Gent-Wevelgem boekte en de comeback-fiets van Tom Dumoulin geveild. Deze stukjes wielerhistorie komen allemaal in handen van een nieuwe eigenaar.’



Nanny Kuilboer

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken