WielerFlits en Alpecin interviewen wielrenners in de kappersstoel

WielerFlits en Alpecin interviewen wielrenners in de kappersstoel
  • Content
  • 9 jul 2024 @ 11:43
  • Link
  • Michiel van Zaane
    Michiel van Zaane

    Allround Redacteur
    BBP Media
  • Geen tag

Alpecin en online wielerplatform WielerFlits werken tijdens de Tour de France samen. Elke dag tijdens de Tour is op het platform een openhartig gesprek met een (oud-)wielrenner in de kappersstoel te zien.

In de videoserie nemen de wielrenners plaats in de mobiele barbershop van shampoomerk Alpecin om te praten over hun leven op en naast de fiets en natuurlijk over de Tour de France. Zo hebben onder anderen oud-Tourwinnaars Jan Janssen en Tadej Pogacar al plaats genomen in de kappersstoel. Ook Adrie van der Poel vertelt openhartig over zijn zoon Mathieu en de gele trui die hij droeg in de Tour.

Alpecin is sponsor van de wielerploeg van Mathieu van der Poel. Van der Poel en de gebroeders Christoph en Philip Roodhooft spelen de hoofdrol in de nieuwe campagne Grey Attack van Alpecin. De wielerploeg Alpecin-Deceuninck rijdt dit jaar de Tour de France in een speciaal ‘Grey Attack’ shirt.



Michiel van Zaane

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/content geeft elke dag inzicht en duiding over de geïntegreerde inzet van (relevante) content voor het realiseren van duurzame klantrelaties (b2b en b2c). Content marketing is de bindende strategie om op het juiste moment met de juiste content op het juiste kanaal met een klant in contact te staan.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken