Nieuw design voor Twingo

  • Design
  • 22 jan 2019 @ 10:40
  • Link
  • Redactie MarketingTribune
    Redactie MarketingTribune


  • Automotive

'Het ontwerp van de Twingo III viel al goed in de smaak, dus hebben we ons voornamelijk geconcentreerd op het verbeteren van de waarneembare kwaliteit en het moderniseren van bepaalde voorzieningen', aldus Mario Polla, Design Project Manager bij Renault.

'Met de nieuwe bumper, de horizontale lijnen aan de voorzijde en de C-vormige verlichting hebben we de visuele breedte van de auto weten te versterken', vervolgt hij.

Vincent Terrail, Powertrain product Range Director: 'De nieuwe SCe 75-motor weerspiegelt de rijbeleving van de nieuwe Twingo: zeer plezierig en comfortabel. Met deze nieuw ontwikkelde, stillere, responsievere en lichtere motor profiteren bestuurders van nog meer beweeglijkheid. De TCe 95 is 5 pk krachtiger geworden dan de TCe-motor van zijn voorganger en in combinatie met de EDC-automaat kunnen bestuurders het potentieel ten volle waarderen. De felle reactie en het uitermate soepele schakelgedrag garandeert een nog plezieriger rijgedrag.'









 












Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
  • ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events

Meest gelezen

MarketingTribune | Vacatures

Dé plek voor een nieuwe stap in je carrière! Ontvang nieuwe relevante vacatures direct in je inbox:

 

Job Alert

Laatste Nieuws

MarketingTribune Events


  • MarketingTribune.nl/design biedt marketeers, communicatieprofessionals en designers nieuws, informatie en praktijkverhalen over en visies op design in het algemeen, maar richt zich met name op packaging-, corporate-, online- en product design.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken