Nieuwe identiteit voor Aviodrome door Matters Most
- Design
- 15 okt 2019 @ 11:26
- Link
-
Nanny Kuilboer
Redacteur
BBP Media - MarketingTribune - Visual id
- 15 okt 2019 @ 11:26
- Nanny Kuilboer
Luchtvaartmuseum Aviodrome heeft een nieuwe positionering en visuele identiteit ontwikkeld door strategisch branding bureau Matters Most.
Oude logo Aviodrome
Met het bestaan van 100 jaar burgerluchtvaart en een vernieuwde expositie in het vooruitzicht was er behoefte aan vernieuwing. Designer Sean Nelissen van Matters Most: ‘De merknaam Aviodrome bestond al, maar miste de sturing waar de nieuwe idealen uit de positionering om vroegen. Door de toevoeging Luchtvaartmuseum is het nu meteen duidelijk waar je moet zijn voor dé autoriteit in alles wat met luchtvaart te maken heeft. Luchtvaartmuseum Aviodrome is de luchtvaartbeleving waar zelf ontdekken, uitdagen en interactie bovenaan staan. Dit zie je terug in de pay-off: “Kijk omhoog, ontdek meer”.
Visuele identiteit Aviodrome
Ook in de visuele identiteit komt dit uitgangspunt terug, aldus Nelissen: ‘Een monogram dat zijn vleugels uitslaat in de wijde wereld. Met deze vormen hebben we de wereld van Aviodrome vervolgens in beweging gebracht.’
-
Nanny Kuilboer
- Werkt bij: BBP Media - MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

