[primeur] Heineken onthult Spectre 007 tv-commercial
- Food-en-retail
- 21 sep 2015 @ 11:15
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - CampagnesFood
- 21 sep 2015 @ 11:15
- Redactie Food en Retail
Als onderdeel van de geïntegreerde, wereldwijde Spectre campagne onthult Heineken een nieuwe tv-commercial met Daniel Craig als James Bond. 007 raakt in de commercial verwikkeld in een heftige achtervolging met een speedboat. De lange versie ziet u als eerste op MarketingTribune.nl.
Spectre, het 24ste James Bond-avontuur van Albert R. Broccoli’s Eon Productions, Metro-Goldwyn-Mayer Studios en Sony Pictures Entertainment draait vanaf 29 oktober in de Nederlandse bioscopen.
Authentieke Bond-scenes in Heineken commercial
De commercial is nu al te zien via Facebook, exclusief via MarketingTribune en vanaf morgen wordt deze in Nederland en de rest van de wereld getoond op tv en in de bioscoop. Heineken is de enige Spectre-partner die een commercial heeft gemaakt met Daniel Craig.
Exclusieve James Bond content on-pack
Consumenten kunnen via de speciale Bond-actieverpakkingen - die vanaf nu in de winkel staan - toegang krijgen tot niet eerder vertoonde beelden van Spectre. Om helemaal in Bond-sferen te komen, kunnen zij heel eenvoudig met hun smartphone het Heineken/ Bond-logo op de speciale Spectre flessen en blikken scannen om zo exclusieve content met Daniel Craig te ontvangen. Daarnaast is er behind-the-scenes materiaal beschikbaar van de vijf meest opvallende filmlocaties: Mexico-Stad, Rome, Londen, Oostenrijk en Marokko.
Heineken The Sub Bond limited-edition
Nog meer in de huid kruipen van James Bond? Heineken lanceert een limited-edition van thuistap The Sub, met ‘special 007-features’. Zo kunnen fans met vrienden thuis een echt ‘Bond’ gevoel ervaren en genieten van ijskoud versgetapt bier. The Sub 007 is vanaf eind oktober exclusief verkrijgbaar via www.the-sub.com, meldt Heineken. De nieuwe film is gemaakt in samenwerking met Wieden + Kennedy Amsterdam. (PvWK)
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- speedboat
- avontuur
- campagne
- agent
- Heineken
- film
- achtervolging
- Aston Martin
- bier
- Daniel Craig
- commercial
- heftig
- 007
- Spectre
- primeur
- Spectre
- James Bond
- Albert R. Broccoli’s
- tv-commercial
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Laatste Nieuws
- Veja scoort met in-store schoenmaker02-05-2024
- Shell kondigt nieuwe samenwerking... 01-05-2024
- [RMD24] 'Het wordt tijd om met... 01-05-2024
- Unox Soep in Zak positioneert zich... 29-04-2024
- Albert Heijn introduceert AH... 26-04-2024
- [marketeer 200] Chiel van Leeuwen -... 26-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing