Dijana Cicak nieuwe marketing director van La Place
- Food-en-retail
- 14 mei 2019 @ 07:26
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingFood
- 14 mei 2019 @ 07:26
- Peter van Woensel Kooy
Dijana Cicak start per 1 juni 2019 als marketing director van foodserviceformule La Place. Afgelopen maanden was zij al op interimbasis betrokken bij de aangescherpte positionering van La Place.
Dijana Cicak start per 1 juni 2019 als marketing director van foodserviceformule La Place. Afgelopen maanden was zij al op interimbasis betrokken bij de aangescherpte positionering van La Place. Dat heeft onder meer geresulteerd in de nieuwe campagne ‘Zo smaakt versgemaakt’. Met de komst in vaste dienst van Dijana Cicak bouwt La Place doelgericht verder aan de versterking van het directieteam en daarmee aan de groei en het succes van het populaire horecamerk.
Kennis en expertise
'Met Dijana krijgen we een zwaargewicht in dit vakgebied aan boord', reageert managing director Frank Wubben van La Place, Dijana brengt uitvoerige kennis en expertise mee op terreinen die cruciaal zijn voor de verdere groei van La Place, zoals merkpositionering, innovatie en klantcommunicatie. Ik ben ervan overtuigd dat Dijana in veel opzichten een zeer mooie aanwinst is voor ons en zie uit naar een succesvolle samenwerking.'
Marketingprofessional
Dijana Cicak (44) kan als marketingprofessional buigen op ruim 20 jaar binnen- en buitenlandse ervaring op de terreinen retail, fast moving consumer goods en telecommunicatie. Zij bekleedde verschillende functies bij onder meer Unilever en Ahold. De afgelopen vier jaar was zij als partner werkzaam bij het internationale marketingbureau Pepperbrands.
(PvWK)
Dijana Cicak, marketing director van foodserviceformule La Place
Over La Place
'Al ruim 30 jaar is La Place een succesvolle foodserviceformule waarbij natuurlijke, dagverse en huisgemaakte producten de hoofdrol spelen. De horecaketen combineert het beste van de markt met een selfservice restaurant. Sinds de oprichting in 1987 speelt La Place in op de trend van gezonde voeding. Zo werken de professionals uitsluitend met verse, eerlijke en waar mogelijk biologische grondstoffen en worden eigen, unieke recepten voor de ogen van de klant bereid. La Place heeft ruim honderd vestigingen in Nederland en in Duitsland, Frankrijk, Spanje, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk, Canada, Indonesië en de Verenigde Staten. Begin 2016 is de foodserviceformule overgenomen door Jumbo Groep Holding. Meer informatie: https://www.laplace.com/nl.'
(bron: La Place)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- La Place
- managing director
- benoeming
- marketing
- retail
- boord
- directieteam
- Dijana Cicak
- zwaargewicht
- personalia
- versgemaakt
- Jumbo
- versterking
- La Place
- dienst
- Frank Wubben
- campagne
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Holie's introduceert de Sugar-Score
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers