Dijana Cicak nieuwe marketing director van La Place
- Food-en-retail
- 14 mei 2019 @ 07:26
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - MarketingFood
- 14 mei 2019 @ 07:26
- Peter van Woensel Kooy
Dijana Cicak start per 1 juni 2019 als marketing director van foodserviceformule La Place. Afgelopen maanden was zij al op interimbasis betrokken bij de aangescherpte positionering van La Place.
Dijana Cicak start per 1 juni 2019 als marketing director van foodserviceformule La Place. Afgelopen maanden was zij al op interimbasis betrokken bij de aangescherpte positionering van La Place. Dat heeft onder meer geresulteerd in de nieuwe campagne ‘Zo smaakt versgemaakt’. Met de komst in vaste dienst van Dijana Cicak bouwt La Place doelgericht verder aan de versterking van het directieteam en daarmee aan de groei en het succes van het populaire horecamerk.
Kennis en expertise
'Met Dijana krijgen we een zwaargewicht in dit vakgebied aan boord', reageert managing director Frank Wubben van La Place, Dijana brengt uitvoerige kennis en expertise mee op terreinen die cruciaal zijn voor de verdere groei van La Place, zoals merkpositionering, innovatie en klantcommunicatie. Ik ben ervan overtuigd dat Dijana in veel opzichten een zeer mooie aanwinst is voor ons en zie uit naar een succesvolle samenwerking.'
Marketingprofessional
Dijana Cicak (44) kan als marketingprofessional buigen op ruim 20 jaar binnen- en buitenlandse ervaring op de terreinen retail, fast moving consumer goods en telecommunicatie. Zij bekleedde verschillende functies bij onder meer Unilever en Ahold. De afgelopen vier jaar was zij als partner werkzaam bij het internationale marketingbureau Pepperbrands.
(PvWK)
Dijana Cicak, marketing director van foodserviceformule La Place
Over La Place
'Al ruim 30 jaar is La Place een succesvolle foodserviceformule waarbij natuurlijke, dagverse en huisgemaakte producten de hoofdrol spelen. De horecaketen combineert het beste van de markt met een selfservice restaurant. Sinds de oprichting in 1987 speelt La Place in op de trend van gezonde voeding. Zo werken de professionals uitsluitend met verse, eerlijke en waar mogelijk biologische grondstoffen en worden eigen, unieke recepten voor de ogen van de klant bereid. La Place heeft ruim honderd vestigingen in Nederland en in Duitsland, Frankrijk, Spanje, Oostenrijk, Verenigd Koninkrijk, Canada, Indonesië en de Verenigde Staten. Begin 2016 is de foodserviceformule overgenomen door Jumbo Groep Holding. Meer informatie: https://www.laplace.com/nl.'
(bron: La Place)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- versterking
- Frank Wubben
- benoeming
- Jumbo
- retail
- managing director
- La Place
- directieteam
- marketing
- zwaargewicht
- campagne
- personalia
- boord
- dienst
- Dijana Cicak
- La Place
- versgemaakt
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
- CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
- Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
- Magnum lanceert Hydro Ice,... 31-10-2025
- MediaMarkt introduceert landelijk... 30-10-2025
- Oatly voorspelt 5 smaaktrends van... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




