H&M-collega's centraal in nieuwe Love for All-campagne
- Food-en-retail
- 26 jul 2019 @ 10:29
- Link
-
Sjaak Hoogkamer
redacteur
MarketingTribune - Marketing
- 26 jul 2019 @ 10:29
- Sjaak Hoogkamer
Wat betekent ‘Stay true, stay you’ voor jou? Dat is wat H&M vroeg aan alle Nederlandse collega’s. Medewerkers die hier het mooiste en meest inspirerende antwoord op gaven, spelen een rol in de ‘Love for All’-campagne.
Diversiteit en inclusiviteit zijn kernwaarden die centraal staan bij H&M én in de ‘Love for All’-collectie. Daarom spelen collega’s uit het hele land de hoofdrol om de boodschap van deze collectie: ‘Stay true, stay you’ over te brengen. De Amsterdamse grachten, in de buurt van het Homomonument bij de Westermarkt, vormden het decor voor de fotoshoot.
Met de ‘Love for All’-collectie viert H&M diversiteit en inclusiviteit, gelijke liefde en ieders recht om te houden van wie men wil.
De collectie bestaat uit croptops, shorts, accessoires en uniseks t-shirts. Met de Love for All-collectie steunt H&M de LGTBQI-community: 10% van de opbrengst gaat naar het Free & Equal-programma van de Verenigde Naties.
‘Bij H&M heb ik als nooit tevoren in een hecht team eenheid en gelijkheid ervaren. Ik heb zogezegd ‘mijn plek’ gevonden in dit bedrijf. ‘Stay true, stay you’ betekent voor mij dat ik in deze turbulente wereld altijd trouw zal blijven aan mijzelf en aan mijn geloof en hoop dat deze wereld iedere dag een stukje mooier wordt. Dit zal ik voor altijd blijven uitdragen. Als ambassadeur voor H&M wil ik een boegbeeld zijn, want ik geloof dat iedereen ertoe doet,’ aldus Kevin, Sales advisor bij H&M Alkmaar.
-
Sjaak Hoogkamer
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: redacteur
- Website:https://www.marketingtribune.nl
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen retailformule Allesz
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman samenwerken in nieuwe...
- CBL reageert op verkiezingsuitslag: 'let op de...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Action en Bol uitgeroepen tot 'beste... 07-11-2025
- [marketeer 235] Barbara van Schuppen... 07-11-2025
- [onderzoek] Jongeren willen wel... 06-11-2025
- Albert Heijn lanceert vernieuwde... 05-11-2025
- Brut172 opnieuw nummer een in Lekker04-11-2025
- Bol laat Sinterklaas en Kerstman... 03-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




