H&M-collega's centraal in nieuwe Love for All-campagne

H&M-collega's centraal in nieuwe Love for All-campagne
  • Food-en-retail
  • 26 jul 2019 @ 10:29
  • 14354 x gelezen
  • Link
  • Sjaak Hoogkamer
    Sjaak Hoogkamer

    hoofdredacteur
    MarketingTribune
  • Marketing

Wat betekent ‘Stay true, stay you’ voor jou? Dat is wat H&M vroeg aan alle Nederlandse collega’s. Medewerkers die hier het mooiste en meest inspirerende antwoord op gaven, spelen een rol in de ‘Love for All’-campagne.

Diversiteit en inclusiviteit zijn kernwaarden die centraal staan bij H&M én in de ‘Love for All’-collectie. Daarom spelen collega’s uit het hele land de hoofdrol om de boodschap van deze collectie: ‘Stay true, stay you’ over te brengen. De Amsterdamse grachten, in de buurt van het Homomonument bij de Westermarkt, vormden het decor voor de fotoshoot.

Met de ‘Love for All’-collectie viert H&M diversiteit en inclusiviteit, gelijke liefde en ieders recht om te houden van wie men wil.

De collectie bestaat uit croptops, shorts, accessoires en uniseks t-shirts. Met de Love for All-collectie steunt H&M de LGTBQI-community: 10% van de opbrengst gaat naar het Free & Equal-programma van de Verenigde Naties.

‘Bij H&M heb ik als nooit tevoren in een hecht team eenheid en gelijkheid ervaren. Ik heb zogezegd ‘mijn plek’ gevonden in dit bedrijf. ‘Stay true, stay you’ betekent voor mij dat ik in deze turbulente wereld altijd trouw zal blijven aan mijzelf en aan mijn geloof en hoop dat deze wereld iedere dag een stukje mooier wordt. Dit zal ik voor altijd blijven uitdragen. Als ambassadeur voor H&M wil ik een boegbeeld zijn, want ik geloof dat iedereen ertoe doet,’ aldus Kevin, Sales advisor bij H&M Alkmaar.

Sjaak Hoogkamer

Laatste reacties

ISMI

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken