[podcast] Crunch #15 - Vegetarische Slager over de verkoop aan Unilever en zijn toekomst
- Food-en-retail
- 3 okt 2019 @ 11:59
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodMarketingPodcast
- 3 okt 2019 @ 11:59
- Redactie Food en Retail
Op dit platform hoor je wekelijks over de movers & shakers uit de wereld van food & marketing. Met vandaag Jaap Korteweg, oprichter van de Vegetarische Slager. In tien jaar maakte hij van 'DVS' een ongekend succesmerk. Hoe nu verder met het merk en hemzelf na de recente overname door Unilever?
In de podcast-serie Crunch interviewt foodjournalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food en marketing. Makkelijk te beluisteren op je smartphone, in de auto, tijdens het hardlopen, samen tijdens de lunch of op je laptop, op het moment dat jijzelf kiest.
Eind 2018 verkocht Jaap Korteweg zijn bedrijf De Vegetarische Slager aan Unilever. Volgens hemzelf een ‘gedroomde partij’ om zijn grote ideaal te verwezenlijken: de grootste slager van de wereld worden.
Je hoort in deze uitzending:
* Wat er kwam kijken bij de verkoop van zijn bedrijf aan Unilever eind 2018
* Wat hij in tien jaar zag veranderen in de wereld van vegan & vega
* En wat zijn zijn nieuwste plannen nu hij dankzij de deal met Unilever een vermogend man is geworden?
Crunch is een co-productie van foodjournalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
Beluister de podcast via Soundcloud hier onderop!
(PvWK)
EERDERE UITZENDINGEN
[podcast] Crunch #1 - Fish Tales
[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër
[podcast] Cruch #3 - Hiske Versprille en culi-recensies
[podcast] Cruch #4 - W-Hotel over hotels in 020
[podcast] Crunch #5 - Foodstart ups hebben de toekomst
[podcast] Crunch #6 - bestseller-chef Yotam Ottolengi
[podcast] Crunch #7 - Foodretail meets Foodservice
[podcast] Crunch#8 - Harald Lek over Marqt en foodtrends
[podcast] Crunch#9 - Mister Kitchen en AH
[podcast] Crunch#10 - Bright Kitchen over succes dark kitchens
[podcast] Crunch#11 - Too Good To Go versus voedselverspilling
[podcast] Crunch #12: Waar zijn de foodtrends van 2025?
[podcast] Crunch #13: Watch out McDonald's: here comes... Jack Bean
[podcast] Crunch #14: Hoe Manon van Essen met Magioni Pizza de wereld verovert
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- DVS
- food
- sustainability
- Unilever
- shakers
- movers
- plantaardig
- koers
- ongekend
- Crunch
- de Vegetarische Slager
- vega
- trend
- marketing
- retail
- vlees
- Jaap Korteweg
- succesbedrijf
- Jaap Korteweg
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
- Kruidvat versterkt beautypositionering
- Albert Heijn zet tech in tegen voedselverspilling
- Fritz-kola introduceert Mischmasch in Nederland
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K taplocaties in Europa
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- DPG Media en Albert Heijn lanceren... 18-09-2025
- Start pilot 'De Betere Kantine' 18-09-2025
- Breaking: Deen Jesper Højer is... 17-09-2025
- Bolletje lanceert ronde Bagel Cracker16-09-2025
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes