[podcast] Crunch #15 - Vegetarische Slager over de verkoop aan Unilever en zijn toekomst
- Food-en-retail
- 3 okt 2019 @ 11:59
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodMarketingPodcast
- 3 okt 2019 @ 11:59
- Redactie Food en Retail
Op dit platform hoor je wekelijks over de movers & shakers uit de wereld van food & marketing. Met vandaag Jaap Korteweg, oprichter van de Vegetarische Slager. In tien jaar maakte hij van 'DVS' een ongekend succesmerk. Hoe nu verder met het merk en hemzelf na de recente overname door Unilever?
In de podcast-serie Crunch interviewt foodjournalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food en marketing. Makkelijk te beluisteren op je smartphone, in de auto, tijdens het hardlopen, samen tijdens de lunch of op je laptop, op het moment dat jijzelf kiest.
Eind 2018 verkocht Jaap Korteweg zijn bedrijf De Vegetarische Slager aan Unilever. Volgens hemzelf een ‘gedroomde partij’ om zijn grote ideaal te verwezenlijken: de grootste slager van de wereld worden.
Je hoort in deze uitzending:
* Wat er kwam kijken bij de verkoop van zijn bedrijf aan Unilever eind 2018
* Wat hij in tien jaar zag veranderen in de wereld van vegan & vega
* En wat zijn zijn nieuwste plannen nu hij dankzij de deal met Unilever een vermogend man is geworden?
Crunch is een co-productie van foodjournalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
Beluister de podcast via Soundcloud hier onderop!
(PvWK)
EERDERE UITZENDINGEN
[podcast] Crunch #1 - Fish Tales
[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër
[podcast] Cruch #3 - Hiske Versprille en culi-recensies
[podcast] Cruch #4 - W-Hotel over hotels in 020
[podcast] Crunch #5 - Foodstart ups hebben de toekomst
[podcast] Crunch #6 - bestseller-chef Yotam Ottolengi
[podcast] Crunch #7 - Foodretail meets Foodservice
[podcast] Crunch#8 - Harald Lek over Marqt en foodtrends
[podcast] Crunch#9 - Mister Kitchen en AH
[podcast] Crunch#10 - Bright Kitchen over succes dark kitchens
[podcast] Crunch#11 - Too Good To Go versus voedselverspilling
[podcast] Crunch #12: Waar zijn de foodtrends van 2025?
[podcast] Crunch #13: Watch out McDonald's: here comes... Jack Bean
[podcast] Crunch #14: Hoe Manon van Essen met Magioni Pizza de wereld verovert
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- ongekend
- retail
- marketing
- vega
- succesbedrijf
- Jaap Korteweg
- koers
- vlees
- de Vegetarische Slager
- food
- trend
- Unilever
- shakers
- DVS
- sustainability
- Crunch
- plantaardig
- Jaap Korteweg
- movers
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra kersteer kerst
- Limited Heineken-fles bij start feestmaand
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds: de oliebol
- [onderzoek] In groeimarkt on-the-go food wint gemak van...
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van merken met een...
- CBL: Versterken voedselvoorziening moet prioriteit worden
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Dijkhuizen aan marketingroer... 15-12-2025
- [interview] Joyce Bierman (AH):... 15-12-2025
- CBL: Versterken voedselvoorziening... 12-12-2025
- Bas Dijkstra (Lazy): 'Ik hou van... 09-12-2025
- Nieuwe wintertraditie bij McDonalds:... 08-12-2025
- Albert Heijn gunt iedereen wat extra... 06-12-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




