[podcast] Crunch #10: Hoe Bright Kitchen zich invecht in fooddelivery
- Food-en-retail
- 26 apr 2019 @ 11:59
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodMarketingInterview
- 26 apr 2019 @ 11:59
- Redactie Food en Retail
In de podcast serie Crunch interviewt journalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food en marketing. Met vandaag Rens Bekkers, oprichter van Bright Kitchen, een van de eerste zogenoemde Dark Kitchens in Nederland.
Dark Kitchens zijn momenteel razendpopulair in onder andere de VS. Een Dark Kitchen is niets meer of minder dan, één centrale keuken waar uitsluitend bezorgmaaltijden worden gemaakt voor platforms als Deliveroo, Thuisbezorgd en Uber Eats. Dus zonder restaurant of afhaalmogelijkheid.
Rens Bekkers wil nu met zijn Bright Kitchen de explosief groeiende fooddelivery-markt in Nederland opschudden.
Je hoort in deze uitzending:
* Welke kansen hij ziet voor Dark Kitchens in de Nederlandse markt?
* Wat volgens hem de kritische succesfactoren zijn om dit ook in Nederland tot een succes te maken?
* En hoe hij de komende vier denkt te groeien tot maar liefst 50 keukens in Europa?
Crunch is een co-productie van foodjournalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
(PvWK / beeld boven via BK)
Beluister de podcast via Soundcloud hier onderop!
EERDERE UITZENDINGEN
[podcast] Crunch #1 - Fish Tales
[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër
[podcast] Cruch #3 - Hiske Versprille en culi-recensies
[podcast] Cruch #4 - W-Hotel en de hotelmarkt in 020
[podcast] Crunch #5 - Foodstart ups hebben de toekomst
[podcast] Crunch #6 - bestseller-chef Yotam Ottolengi
[podcast] Crunch #7 - Foodretail meets Foodservice
[podcast] Crunch#8 - Harald Lek over Marqt en duurzame foodtrends
[podcast] Crunch#9 - Mister Kitchen en AH
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- De Hallen
- Crunch
- Bright Kitchen
- Marcus Polman
- eerste
- culinair
- Rens Bekkers
- HPB
- plantbased
- Dark Kitchen
- smaak
- oprichter
- distributie
- Crunch
- zogenoemd
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- [column] Gymshark werd way of life met ijzersterk merkrk
- Wibra groeit stevig door met recordomzet en internationale...
- Sea Water en Flink brengen verkoeling op straat
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Holie's introduceert de Sugar-Score
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Directeur Marketing Jorieke de Vries... 10-07-2025
- Dorothée Vanderbroeck van Libresse... 10-07-2025
- Secret Sales neemt Vroom & Dreesmann... 09-07-2025
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en... 08-07-2025
- Shein krijgt 40 miljoen boete voor... 07-07-2025
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers