[podcast] Crunch #10: Hoe Bright Kitchen zich invecht in fooddelivery
- Food-en-retail
- 26 apr 2019 @ 11:59
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodMarketingInterview
- 26 apr 2019 @ 11:59
- Redactie Food en Retail
In de podcast serie Crunch interviewt journalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food en marketing. Met vandaag Rens Bekkers, oprichter van Bright Kitchen, een van de eerste zogenoemde Dark Kitchens in Nederland.
Dark Kitchens zijn momenteel razendpopulair in onder andere de VS. Een Dark Kitchen is niets meer of minder dan, één centrale keuken waar uitsluitend bezorgmaaltijden worden gemaakt voor platforms als Deliveroo, Thuisbezorgd en Uber Eats. Dus zonder restaurant of afhaalmogelijkheid.
Rens Bekkers wil nu met zijn Bright Kitchen de explosief groeiende fooddelivery-markt in Nederland opschudden.
Je hoort in deze uitzending:
* Welke kansen hij ziet voor Dark Kitchens in de Nederlandse markt?
* Wat volgens hem de kritische succesfactoren zijn om dit ook in Nederland tot een succes te maken?
* En hoe hij de komende vier denkt te groeien tot maar liefst 50 keukens in Europa?
Crunch is een co-productie van foodjournalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
(PvWK / beeld boven via BK)
Beluister de podcast via Soundcloud hier onderop!
EERDERE UITZENDINGEN
[podcast] Crunch #1 - Fish Tales
[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër
[podcast] Cruch #3 - Hiske Versprille en culi-recensies
[podcast] Cruch #4 - W-Hotel en de hotelmarkt in 020
[podcast] Crunch #5 - Foodstart ups hebben de toekomst
[podcast] Crunch #6 - bestseller-chef Yotam Ottolengi
[podcast] Crunch #7 - Foodretail meets Foodservice
[podcast] Crunch#8 - Harald Lek over Marqt en duurzame foodtrends
[podcast] Crunch#9 - Mister Kitchen en AH
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- Crunch
- zogenoemd
- Dark Kitchen
- oprichter
- eerste
- HPB
- Rens Bekkers
- smaak
- Crunch
- De Hallen
- Bright Kitchen
- culinair
- distributie
- plantbased
- Marcus Polman
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn herpositioneert van supermarkt naar...
- De nieuwe realiteit van retail: consument van 2025 shopt...
- Tonys Chocolonely viert 20 jaar impact en handhaaft merknaam
- Goudwisselkantoor lanceert campagne rond investeren in fysiek...
- TommyTomato voert campagne voor groente in politiek debat
- MediaMarkt introduceert landelijk refurbishmentprogramma
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Ex-Blokkerondernemers lanceren eigen... 31-10-2025
- CBL reageert op verkiezingsuitslag:... 31-10-2025
- Heinz kroont ‘friet’ tot winnaar van... 31-10-2025
- Magnum lanceert Hydro Ice,... 31-10-2025
- MediaMarkt introduceert landelijk... 30-10-2025
- Oatly voorspelt 5 smaaktrends van... 30-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




