[podcast] Crunch #8: Harald Lek over Marqt en de ‘duurzame’ consument
- Food-en-retail
- 28 mrt 2019 @ 11:57
- Link
-
Redactie Food en Retail
Redactie
MarketingTribune - FoodMarketingInterview
- 28 mrt 2019 @ 11:57
- Redactie Food en Retail
In de podcast serie Crunch interviewt journalist Marcus Polman movers & shakers uit de wereld van food en marketing. Met vandaag Harald Lek. Hij is de man die bij supermarktketen Marqt verantwoordelijk is voor wat er op de schappen staat. Wat zijn de expansieplannen van deze vernieuwende retailer?
Voor Lek ruim een jaar gelden de overstap maakte naar de supermarkt voor eerlijk eten werkte hij bij o.a. Ahold, Heineken en Makro. En als er iemand is die weet hoe consumenten in de praktijk omgaan met het thema duurzaamheid dan is hij het. Marcus praat met Harald Lek over de laatste trends en ontwikkelingen in supermarktland.
Je hoort in deze uitzending:
* Waar we volgens Harald Lek staan als het gaat om duurzame consumptie in Nederland
* Hoe Marqt zich wil blijven onderscheiden in het massaal groeiende aanbod van ‘groene’ producten in de supermarkt
* En … wat de nieuwe expansieplannen zijn van deze supermarktketen
Crunch is een co-productie van culinair journalist Marcus Polman in samenwerking met MarketingTribune en Het PR Bureau.
(PvWK)
Beluister de podcast via Soundcloud hier onderop!
EERDERE UITZENDINGEN
[podcast] Crunch #1 - Fish Tales
[podcast] Crunch #2 - De Hippe Vegetariër
[podcast] Cruch #3 - Hiske Versprille en culi-recensies
[podcast] Cruch #4 - W-Hotel en de hotelmarkt in 020
[podcast] Crunch #5 - Foodstart ups hebben de toekomst
[podcast] Crunch #6 - bestseller-chef Yotam Ottolengi
[podcast] Crunch #7 - Foodretail meets Foodservice
-
Redactie Food en Retail
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/food-en-retail/
- Profiel »
- shakers
- Ahold
- Quirijn Bolle
- supermarktketen
- Heineken
- Crunch
- Harald Lek
- marketing
- schappen
- journalist
- duurzzaam
- man
- pionier
- Marqt
- Makro
- verantwoordelijk
- Marcus Polman
- movers
- food
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Jumbo viert zomer met Jan Smit en ‘Tranquilo’
- [marketeer 227] Ragna Hes en Kees van Dorp - founders Instama
- Directeur Marketing Jorieke de Vries verlaat Jumbo
- Koninklijke Eru smelt erfgoed en start festival
- René Repko tijdelijk aan het roer van Marketing bij Jumbo
- Balr failliet - focus verschuift naar voetbalplatform
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Crisp versnelt groei en breidt uit... 18-07-2025
- Bol lanceert online én fysieke... 16-07-2025
- Campina serveert ontbijt op Lowlands... 15-07-2025
- Balr failliet - focus verschuift... 14-07-2025
- Heinz lanceert Europese campagne... 14-07-2025
- Consument wacht op last-minute... 14-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers