Wolfpack treedt toe tot Retail Connected

Wolfpack treedt toe tot Retail Connected
  • Food-en-retail
  • 16 dec 2019 @ 09:58
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • ZakelijkMarketing

Wolfpack is als lid toegetreden tot Retail Connected. Retail Connected is een partnership van IT-leveranciers die gestandaardiseerde, schaalbare en beheersbare oplossingen voor de retailmarkt bieden van kassa’s tot slimme oplossingen in de winkels. Partners van Retail Connected zijn; Slimstock, Darwin Merchandise Planner, Colleqtive, Broad Horizon en Cow Hills.

Met de toetreding van Wolfpack DCS (Wolfpack) en hun Omnichannel Retail Platform (ORP) wordt een optimale verbinding gevormd tussen alle oplossingen van de reeds bestaande partners binnen Retail Connected. Hiermee is de kennis van retail en de doorvertaling naar IT oplossingen geborgd.

Retail Connected
Retail Connected is een samenwerking van software bedrijven die de ‘Best-of-breed’ retail oplossingen bieden. Dankzij de naadloze integratie van de beste retailoplossingen omvat Retail Connected de best practices. Door optimaal gebruik te maken van cloudoplossingen betalen opdrachtgevers met Retail Connected alleen voor wat zij nodig hebben en krijgen de standaard, schaalbare en beheersbare oplossing die zij nodig hebben. Iedere partner heeft een eigen expertise waardoor je met de beste partijen te maken hebt die de markt als geen ander snappen.

Omnichannel Retail Platform
Wolfpack biedt met hun Omnichannel Retail Platform (ORP), een softwareoplossing waarmee retailers hun voorraad, productinformatie en bestellingen realtime via alle on- en offline verkoopkanalen kunnen beheren. Nationale en internationale retailers zoals Open32, Denham en Cape Union Mart maken al gebruik van de innovatieve software van Wolfpack.

‘Retail Connected stelt zich als doel een Seamless Retail Solution aan te bieden en met de komst van Wolfpack versterken we onze propositie. Binnen Retail Connected waren we op zoek naar een partner op het gebied van order management met een grote affiniteit met Microsoft. Wolfpack vormt de optimale verbinding tussen alle partners. Of het nu de apps zijn van Colleqtive of de dynamische Min/Max in Slim4 of een van de andere applicaties in het Retail Connected landschap. Met Wolfpack hebben wij de missing link ingevuld met een oplossing die kan worden gezien als 100% Microsoft.’ aldus Herold van de Brug, Sales Director Cow Hills

'Alle sterke partners binnen Retail Connected hebben best of breed oplossingen. Wolfpack ’s Omnichannel Retail Platform verbindt als middleware de online en offline retail wereld, en maakt het mogelijk orders, producten en voorraad te managen over alle kanalen heen. Onze ambitie is om in 2025 de grootste speler te zijn in de markt van order management systemen gebouwd op Microsoft service fabric. Het partnership met Retail Connected versterkt onze positie op de internationale markt', aldus Koen den Hollander, CFO Wolfpack.
(PvWK)

Over Wolfpack
'Wij zijn een ervaren pack van digital natives met retail in ons DNA. Wij geloven dat de oude omnichannel retail silo’s doorbroken moeten worden en dit een ander software landschap vraagt. Retail moet simpeler gemaakt worden door slimme oplossingen die de beste ervaringen bieden aan klanten en het winkel traject optimaliseren. Wolfpack is uit merken en retailers voortgekomen. Wij waren verantwoordelijk voor de eerste implementatie van Demandware in Nederland. Met onze ervaring snappen wij dat je snel moet kunnen bewegen en handelen. Jouw merkbelofte tijdens het winkel traject moet nagekomen worden. Als de juiste omnichannel strategie en merkbelofte samenkomt dan gaan organisaties groeien. Met deze overtuiging en onze ervaring hebben wij een eigen omnichannel retail platform gebouwd. Een wolfpack is loyaal en werkt samen. Met onze opdrachtgevers leiden wij de pack. We besluiten welke route de meest optimale is, op basis van voortschrijdend inzicht passen wij deze route aan en anticiperen op de toekomst. Samen met de retailer bepalen wij het ritme en de snelheid van de markt volgens een georganiseerd plan. Wij noemen dit The Wolfpack Way. Wolfpack DCS (Wolfpack) heeft vestigingen in Amsterdam en Zuid-Afrika en levert software oplossingen aan nationale en internationale retailers met een omnichannel strategie. ORP heeft bestaande connecties met toepassingen zoals Salesforce Commerce-, Service-, Marketing-Cloud, , Magento, Cowhills POS en diverse ERP-systemen als SAP, Sage en Microsoft Navision. www.wolfpack-dcs.com. Meer informatie over Wolfpack: www.wolfpack-dcs.com.'

(bron: Wolfpack)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken