Aldi zoekt 'team van onafhankelijke discountfans'
- Food-en-retail
- 2 aug 2021 @ 08:15
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - RetailInfluencermarketing
- 2 aug 2021 @ 08:15
- Peter van Woensel Kooy
'Een échte discountfan weet als geen ander dat A-merk kwaliteit niet duur hoeft te zijn. Maar hoe zorg je ervoor dat ook de rest van Nederland dit goed bewaarde geheim ontdekt? Door eerlijke en oprechte reviews natuurlijk', stelt Aldi. En zoekt nu een team om daarbij te helpen.
'Daarom start Aldi vanaf vandaag met de online zoektocht naar het A-Team. Dit team van onafhankelijke discountfans heeft één duidelijke missie: producten van Aldi testen en verslag uitbrengen aan heel Nederland.'
Dat Aldi kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan, bewijzen volgens het retailmerk zelf de goed geteste en prijswinnende producten, bekend als de Trots van Aldi. Daarbovenop stelt de discounter nu een team van onafhankelijke mensen samen dat diverse Aldi-producten uitvoerig test en vervolgens verslag uitbrengt aan heel Nederland. Fijn voor de klant?
'We zijn binnen Aldi overtuigd van de kwaliteit van onze producten en we worden vaak goed of best getest door specialisten en media. Met het A-Team geven we meningen van klanten een uniek podium op social media. Dat is spannend, maar ook heel leuk. We kijken uit naar de opnames met dit team', aldus Wolter Bentinck, Manager Social Media bij Aldi in Nederland. 'Wie heeft het in zich om de beste in testen te worden? Vanaf vandaag gaat Aldi gedurende drie weken op zoek naar de leden van het A-team. De zoektocht verloopt via Facebook en Instagram. Iedereen kan meedoen door te reageren op de video.'
Klik hier voor meer informatie over het A-Team en bekijk ook het spectaculaire wervingsfilmpje, adviseert Bentinck.
(PvWK, foto: Aldi)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Hema zet duurzame beauty in de spotlight met nieuwe make-uplijn
- [marketeer 236] Angela Solkesz, Juve Naturals: 'Mijn meest...
- Sinterklaascampagne van Raak zoomt in op online gedrag
- [marketeer 237] Patricia Douma - marcombazin Dopper: 'Wij zijn...
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw platform geeft vrouwelijke...
- [onderzoek] ABN Amro: 'Populariteit Black Friday stagneert'
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- [marketeer 238] Josje Geluk -... 28-11-2025
- [retailmedia] MediaMarkt ingezet als... 27-11-2025
- AAlcoholvrij speciaalbier groeit... 27-11-2025
- Lidl lanceert Let’s Grow: nieuw... 25-11-2025
- [onderzoek] ABN Amro: 'Populariteit... 24-11-2025
- Lynn Trum (Nederlandse Loterij):... 24-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Commerce media: van klikken naar connecties
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- AI SEO: hoe word je gevonden als je klanten ChatGPT gebruiken in plaats van alleen Google?
- Wil je je magazijn slimmer organiseren en klaarstomen voor groei, maar weet je niet waar je moet beginnen?
- The State of AI in Customer Experience 2025




