Aldi zoekt 'team van onafhankelijke discountfans'

Aldi zoekt 'team van onafhankelijke discountfans'
  • Food-en-retail
  • 2 aug 2021 @ 08:15
  • 32505 x gelezen
  • Link
  • Peter van Woensel Kooy
    Peter van Woensel Kooy

    senior redacteur, merk-expert
    MarketingTribune
  • RetailInfluencermarketing

'Een échte discountfan weet als geen ander dat A-merk kwaliteit niet duur hoeft te zijn. Maar hoe zorg je ervoor dat ook de rest van Nederland dit goed bewaarde geheim ontdekt? Door eerlijke en oprechte reviews natuurlijk', stelt Aldi. En zoekt nu een team om daarbij te helpen.

'Daarom start Aldi vanaf vandaag met de online zoektocht naar het A-Team. Dit team van onafhankelijke discountfans heeft één duidelijke missie: producten van Aldi testen en verslag uitbrengen aan heel Nederland.'

Dat Aldi kwaliteit hoog in het vaandel heeft staan, bewijzen volgens het retailmerk zelf de goed geteste en prijswinnende producten, bekend als de Trots van Aldi. Daarbovenop stelt de discounter nu een team van onafhankelijke mensen samen dat diverse Aldi-producten uitvoerig test en vervolgens verslag uitbrengt aan heel Nederland. Fijn voor de klant?

'We zijn binnen Aldi overtuigd van de kwaliteit van onze producten en we worden vaak goed of best getest door specialisten en media. Met het A-Team geven we meningen van klanten een uniek podium op social media. Dat is spannend, maar ook heel leuk. We kijken uit naar de opnames met dit team', aldus Wolter Bentinck, Manager Social Media bij Aldi in Nederland. 'Wie heeft het in zich om de beste in testen te worden? Vanaf vandaag gaat Aldi gedurende drie weken op zoek naar de leden van het A-team. De zoektocht verloopt via Facebook en Instagram. Iedereen kan meedoen door te reageren op de video.'

Klik hier voor meer informatie over het A-Team en bekijk ook het spectaculaire wervingsfilmpje, adviseert Bentinck. 
(PvWK, foto: Aldi)

Peter van Woensel Kooy

Laatste reacties

ISMI

van shoppers kopers maken

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 20 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

MarketingTribune Events

Partners:

Brand Builders
ChannelUp
Young Perfect

  • MarketingTribune.nl/food-en-retail is het toonaangevende informatieplatform voor en over retail in Nederland. Nieuws, meningen, achtergronden, trends op het gebied van detailhandel en e-commerce? Geen professional in retail kan zonder.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken