Benoemingen bestuur FoodService Instituut Nederland
- Food-en-retail
- 4 jan 2022 @ 11:22
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodPersonalia
- 4 jan 2022 @ 11:22
- Peter van Woensel Kooy
In het bestuur van het FoodService Instituut Nederland (FSIN) hebben Jan Willem Hilbron, Mark Boot en Johan Vercaemst de plaatsen ingenomen van de vertrekkende bestuursleden Teun Verheij, Bas Padberg en Eveline Nederlof.
Jan Willem Hilbron is algemeen directeur bij Albron. Hij volgt Teun Verheij op. Mark Boot is managing director Nederland, België en Frankrijk bij Arla Foods en neemt de plaats in het bestuur over van Bas Padberg. Johan Vercaemst is managing director Nederland en België bij Unilever Food Solutions en hij neemt het stokje in het bestuur over van Eveline Nederlof.
'Het FSIN feliciteert Jan Willem, Mark en Johan van harte met hun benoeming en wenst ze veel succes als nieuw bestuurslid van het kennisinstituut. Tegelijkertijd spreekt het FSIN haar dank uit aan Teun, Bas en Eveline voor hun inzet en betrokkenheid in de tijd dat zij FSIN-bestuurslid waren', meldt het instituut op Linkedin.
De nieuwe bestuursleden zijn gekozen door de leden van de schakels leveranciers en outlet, die bij deze bestuursverkiezingen gerechtigd waren hun stem uit te brengen op de kandidaten.
Het voltallige bestuur van het FSIN telt negen executives:
* Walter Seib, CEO HMSHost International, voorzitter van het FSIN
* Paul van Haeren, Business Director Signature Foods, secretaris en bestuurslid namens leveranciers
* Henri Froeling, CEO Vital Food Group, penningmeester en bestuurslid namens outlets
* Rob Heesen, Directeur Foodservice, Concepten & Realisatie Albert Heijn, bestuurslid namens outlets
* Jan Willem Hilbron, Algemeen Directeur Albron, bestuurslid namens outlets
* Freek van Beek, CEO Lekkerland Nederland B.V., bestuurslid namens grossiers
* Dries Bögels, Directeur Foodservice bij Sligro Food Group, bestuurslid namens grossiers
* Mark Boot, Managing Director NL, BE & FR Arla Foods, bestuurslid namens leveranciers
* Johan Vercaemst, Managing Director NL & BE Unilever Food Solutions, bestuurslid namens leveranciers
Verantwoordelijk directeur van het FoodService Instituut Nederland (FSIN) is nog steeds Inga Blokker, die tevens directeur is van The Food Research Company, dat de onderzoeken voor het FSIN doet, de rapporten maakt en de congressen organiseert.
(PvWK, beeld: Kaique Rocha / Pexels)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- Rob Heesen
- Freek van Beek
- Dries Bögels
- Walter Seib
- foodservice
- Mark Boot
- Johan Vercaemst
- bestuur
- FSIN
- Paul van Haeren
- Henri Froeling
- Jan Willem Hilbron
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Rivièra Maison tot verrassing woonbranche failliet
- Veggies First: van bijgerecht naar craving
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo werpt eerste vruchten af
- Eén swipe mixt twee bonensoorten: Philips Baristina promoot...
- Dirk krijgt hoogste score in YouGov / Distrifood-rapport
- Krekels op het menu: Kriket komt naar Nederland
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Sea Water en Flink brengen... 04-07-2025
- Wibra groeit stevig door met... 04-07-2025
- Nieuwe commerciële strategie Jumbo... 03-07-2025
- Albert Heijn en franchisenemers... 02-07-2025
- Holie's introduceert de Sugar-Score02-07-2025
- Veggies First: van bijgerecht naar... 01-07-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Zo speel je deze zomer in op de trends die jouw markt in 2025 domineren
- Los email feedback geautomatiseerd op en verhoog klanttevredenheid met AI
- Level up your marketing strategy with gamification
- Zo start je met reclame: zet in vijf stappen een effectieve campagne op
- Dè CMS gids voor marketeers