Benoemingen bestuur FoodService Instituut Nederland
- Food-en-retail
- 4 jan 2022 @ 11:22
- Link
-
Peter van Woensel Kooy
senior redacteur, merk-expert
MarketingTribune - FoodPersonalia
- 4 jan 2022 @ 11:22
- Peter van Woensel Kooy
In het bestuur van het FoodService Instituut Nederland (FSIN) hebben Jan Willem Hilbron, Mark Boot en Johan Vercaemst de plaatsen ingenomen van de vertrekkende bestuursleden Teun Verheij, Bas Padberg en Eveline Nederlof.
Jan Willem Hilbron is algemeen directeur bij Albron. Hij volgt Teun Verheij op. Mark Boot is managing director Nederland, België en Frankrijk bij Arla Foods en neemt de plaats in het bestuur over van Bas Padberg. Johan Vercaemst is managing director Nederland en België bij Unilever Food Solutions en hij neemt het stokje in het bestuur over van Eveline Nederlof.
'Het FSIN feliciteert Jan Willem, Mark en Johan van harte met hun benoeming en wenst ze veel succes als nieuw bestuurslid van het kennisinstituut. Tegelijkertijd spreekt het FSIN haar dank uit aan Teun, Bas en Eveline voor hun inzet en betrokkenheid in de tijd dat zij FSIN-bestuurslid waren', meldt het instituut op Linkedin.
De nieuwe bestuursleden zijn gekozen door de leden van de schakels leveranciers en outlet, die bij deze bestuursverkiezingen gerechtigd waren hun stem uit te brengen op de kandidaten.
Het voltallige bestuur van het FSIN telt negen executives:
* Walter Seib, CEO HMSHost International, voorzitter van het FSIN
* Paul van Haeren, Business Director Signature Foods, secretaris en bestuurslid namens leveranciers
* Henri Froeling, CEO Vital Food Group, penningmeester en bestuurslid namens outlets
* Rob Heesen, Directeur Foodservice, Concepten & Realisatie Albert Heijn, bestuurslid namens outlets
* Jan Willem Hilbron, Algemeen Directeur Albron, bestuurslid namens outlets
* Freek van Beek, CEO Lekkerland Nederland B.V., bestuurslid namens grossiers
* Dries Bögels, Directeur Foodservice bij Sligro Food Group, bestuurslid namens grossiers
* Mark Boot, Managing Director NL, BE & FR Arla Foods, bestuurslid namens leveranciers
* Johan Vercaemst, Managing Director NL & BE Unilever Food Solutions, bestuurslid namens leveranciers
Verantwoordelijk directeur van het FoodService Instituut Nederland (FSIN) is nog steeds Inga Blokker, die tevens directeur is van The Food Research Company, dat de onderzoeken voor het FSIN doet, de rapporten maakt en de congressen organiseert.
(PvWK, beeld: Kaique Rocha / Pexels)
-
Peter van Woensel Kooy
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: senior redacteur, merk-expert
- Website:http://nl.linkedin.com/in/petervanwoenselkooy
- Profiel »
- bestuur
- Walter Seib
- Freek van Beek
- Henri Froeling
- Mark Boot
- FSIN
- foodservice
- Dries Bögels
- Rob Heesen
- Jan Willem Hilbron
- Johan Vercaemst
- Paul van Haeren
Laatste reacties
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Meest gelezen
- Albert Heijn kiest Jeroen van Koningsbrugge als nieuwe...
- [marketeer 230] Isabelle Pinckaers - Head of Marketing Podimo
- Horroriconen komen samen op Fanta Halloween verpakkingen
- [column] Zo raakt je duurzaamheidsboodschap wél: menselijkheid...
- Categoriewinnaars 'ABN Amro Retailer of the Year 2025-2026...
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw koffiesysteem Neo met...
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Laatste Nieuws
- Intergamma lanceert... 16-09-2025
- Primeur in Haarlem: eerste... 15-09-2025
- Dirk haakt stevig in op Prinsjesdag... 15-09-2025
- Dumfries helpt tieners leren... 15-09-2025
- Nescafé Dolce Gusto brengt nieuw... 12-09-2025
- Heineken 0 punt 0 bereikt 10K... 11-09-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes