Winnaars AMMA: Mindshare, Starcom, Coca-Cola, TBWA/Neboko, Q-music, The Media Exchange
- Media
- 29 mei 2014 @ 13:55
- Link
- 
  
 Redactie Media
 Redactie
 MarketingTribune
- AwardsMediabureauMediastrategieMiddelen
- 29 mei 2014 @ 13:55
- Redactie Media
Gisteravond werden de AMMA's uitgereikt. Belangrijkste winnaar is Mindshare, dat werd gekozen tot Mediabureau van het Jaar. Hier het overzicht van alle winnaars.
Beste Mediastrategie
Winnaar: Desperados - AM (Heineken)  - Starcom, Vice Media
Nominatie:  Share a Coke with UM (Coca-Cola) - UM, Duval Guillaume,  Social Embassy, Weber Shandwick, Square Melon en Raul&Rigel
Nominatie:  Slurpen is OK Ole Ole (Coroos Conserven) - SVBmedia, Brand Partnerships, Nickelodeon
Beste Interactieve Mediastrategie
Winnaar: Vuurwerk campagne 2013 (VeiligheidNL) - TBWA/Neboko
Nominatie:  Christmas Bites van Ziggo - ZenithOptimedia, Eigen Fabricaat
Nominatie:  Feuten (BNN) - Spektor, Elastique
Beste Media-innovatie
Winnaar: Automated Trading Radio - The Media Exchange, Blue Mango
Nominatie:  Start The Conversation (Samsung)       - Starcom
Nominatie:  TomTom en Cendris - Interbest
Nominatie:  Video Reach Optimiser - MediaCom
Beste Creatieve Gebruik van een Medium
Winnaar: Goedverhaal (Samsung)  - Starcom, Leo Burnett
Nominatie: Hi Geslaagd (KPN) - Red Urban, Mindshare
Nominatie: DM Magazines (NS) - Initiative, Management Scope, Yune, Van Wanten
Nominatie: Porsche Cayenne Kilometer - Interbest, Achtung!
Nominatie: Who’s That Girl  (Etcetera Social Club)  - Etcetera
Media-adverteerder van het jaar
Winnaar: Coca-Cola (UM)
Nominaties:  Samsung (Starcom), Ziggo (ZenithOptimedia)
Mediabureau van het jaar
Winnaar: Mindshare
Nominaties:  MediaCom, Zigt
Exploitant van het jaar
Winnaar: Q-music
Nominatie:  RTL Nederland
YIM Mediatalent van het jaar
Winnaar: Joris Garritsen (MediaCom)
Nominatie:  Janneke Kemper (Initiative)
Nominatie:  Lianne van Dijk (Mindshare)
Nominatie:  Lisanne van den Bos (Spring Creek, MAP)
Hans du Chatinier-prijs
Winnaar: Onderbewust effectief (Ster, Neurensics) (na correctie door AMMA)
Nominatie:  A Brand POEM (Sanoma, DVJ Insights, University of Applied Sciences) 
Carl Lipp-prijs (Mediavertegenwoordiger van het jaar)
Winnaar: Mascha Colmans-de Graaf (Jean Mineur Mediavision)
Nominatie:  Marco Gijsen (Discovery Networks Benelux/BrandDeli)
Nominatie:  Ronald Stout (Clear Channel Hillenaar)
- 
Redactie Media
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redactie
- Website:http://www.marketingtribune.nl/media/
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
- Pink Ribbon benadrukt de kracht van... 28-10-2025
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025




