YIM breidt bestuur uit

YIM breidt bestuur uit
  • Media
  • 26 nov 2018 @ 16:42
  • 8201 x gelezen
  • Link
  • Lucas Boon
    Lucas Boon

    redacteur
    BBP Media - MarketingTribune
  • Media

Na het aftreden van twee bestuursleden heeft Young in Media (onderdeel van MWG) vier nieuwe mensen (foto) aangenomen. Het bestuur is uitgebreid om naast het organiseren van events ook te kunnen focussen op een nieuwe positionering.

Bob Hollanders en Rogier Kentie zijn vertrokken. De vier nieuwe leden zijn Benjamin van der Kloet (Innocent drinks), Malou van Oosterhoud (Wayne Parker Kent), Martijn Brons (Xite) en Tarek Othman (Exterion Media).

Voorzitter Marlot Lutjenkossink (Mediacom) laat weten: 'Naast het vervangen van de vertrekkende bestuursleden is het een doelgerichte keuze om het bestuur uit te breiden. Dit om de organisatie stapsgewijs te kunnen herpositioneren en daarnaast het aanbod van evenementen te blijven waarborgen. Wij willen er zeker van zijn dat we jonge mediatalenten ook in de toekomst zo goed mogelijk bedienen, door relevante meerwaarde te bieden tijdens de eerste jaren van hun carrière. Om die relevantie te waarborgen is het belangrijk om kritisch naar onze eigen rol te blijven kijken.'

Huiskamerdiner

Young in Media sluit het kalenderjaar af met een 'Tafel van Tien': een huiskamerdiner met negen YIM'ers en een moderator, die ditmaal wordt vertolkt door Patrick Molleman (CEO Omnicom). Gedurende vijf gangen komt er een thema met meerdere substellingen aan bod waarover zal worden gediscussieerd. Ga hier naartoe voor meer informatie.

Lucas Boon

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 22 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events
  • ✔ Gratis tablet versie

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken