Hanne Alblas naar Media Buying Systems
- Media
- 30 jul 2019 @ 17:59
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MediaPersonaliaMediastrategie
- 30 jul 2019 @ 17:59
- Jeroen Mirck
Hanne Alblas gaat eind augustus aan de slag bij Media Buying Systems. Daar gaat ze invulling geven aan de functie van customer success manager. Hiervoor was ze mediaspecialist bij BvA, Renault en RTL Nederland.
In haar nieuwe rol zorgt Alblas ervoor dat klanten zo optimaal mogelijk gebruik kunnen maken van het MBS-platform. Dit is een van de belangrijke speerpunten. Daarnaast zal zij de klanten van het bedrijf betrekken bij de diverse productinnovaties die onderdeel zijn van de groeistrategie.
'MBS, marktleider in AV-mediaplanning & buying-software zit volop in een transformatiefase waarmee ze haar producten aanpast op de huidige en toekomstige behoefte van haar partners', zegt Alblas. 'Ik vind het heel interessant om hier een bijdrage aan te kunnen leveren.'
Verbetering van UX
Arthur Hoogendijk, CEO van Media Buying Systems: 'Hanne heeft meer dan 25 jaar ervaring in de Nederlandse media vanuit verschillende invalshoeken. Haar kennis, netwerk en positieve energie, past goed bij transitie die MBS aan het doormaken is om de user experience van onze klanten- én producten verder te verbeteren.'
Media Buying Systems is het bedrijf dat naast tv, audio- en online video-planning & buying-software, marketingservices-tools ontwikkelt voor de marketing-industrie.
Alblas werkte in totaal elf jaar voor de Bond van Adverteerders (BvA). Daar vertrok ze een jaar geleden en ging aanvankelijk aan de slag voor Stichting Liniebreed Ondernemen.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
Laatste Nieuws
- ‘Je moet de groenten van HAK hebben’... 27-06-2025
- Nieuwe Unicef-campagne met Rihanna... 27-06-2025
- ACM akkoord met overname RTL... 27-06-2025
- Viaplay sluit zich aan bij Screenforce25-06-2025
- Terug in de tijd met Google Earth24-06-2025
- Advertentiemarkt Nederland groeit... 23-06-2025
MarketingTribune Events
- 2okt 2025
CustomerFirst Congres
- 2okt 2025
CrossBorder Event
De nieuwste selectie whitepapers
- Dynamic Creative Optimization: de slimste weg naar relevantie en resultaat
- Bouw een wendbaar en toekomstbestendig IT-landschap
- Webcare is meer dan online klantenservice - ontdek hoe je écht klantgericht communiceert
- Alles wat je moet weten over Distributed Order Management
- Building a Data Platform for Analytics & Activation