Hanne Alblas naar Media Buying Systems

Hanne Alblas naar Media Buying Systems
  • Media
  • 30 jul 2019 @ 17:59
  • Link
  • Jeroen Mirck
    Jeroen Mirck

    Redacteur
    MarketingTribune
  • MediaPersonaliaMediastrategie

Hanne Alblas gaat eind augustus aan de slag bij Media Buying Systems. Daar gaat ze invulling geven aan de functie van customer success manager. Hiervoor was ze mediaspecialist bij BvA, Renault en RTL Nederland.

In haar nieuwe rol zorgt Alblas ervoor dat klanten zo optimaal mogelijk gebruik kunnen maken van het MBS-platform. Dit is een van de belangrijke speerpunten. Daarnaast zal zij de klanten van het bedrijf betrekken bij de diverse productinnovaties die onderdeel zijn van de groeistrategie.

'MBS, marktleider in AV-mediaplanning & buying-software zit volop in een transformatiefase waarmee ze haar producten aanpast op de huidige en toekomstige behoefte van haar partners', zegt Alblas. 'Ik vind het heel interessant om hier een bijdrage aan te kunnen leveren.'

Verbetering van UX

Arthur Hoogendijk, CEO van Media Buying Systems: 'Hanne heeft meer dan 25 jaar ervaring in de Nederlandse media vanuit verschillende invalshoeken. Haar kennis, netwerk en positieve energie, past goed bij transitie die MBS aan het doormaken is om de user experience van onze klanten- én producten verder te verbeteren.'

Media Buying Systems is het bedrijf dat naast tv, audio- en online video-planning & buying-software, marketingservices-tools ontwikkelt voor de marketing-industrie.

Alblas werkte in totaal elf jaar voor de Bond van Adverteerders (BvA). Daar vertrok ze een jaar geleden en ging aanvankelijk aan de slag voor Stichting Liniebreed Ondernemen.

Jeroen Mirck

Nieuwsbrief

  • Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
  • Inschrijven

Laatste reacties

Word abonnee en ontvang:

  • ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
  • ✔ Korting tot wel €100,- op events

  • MarketingTribune.nl/media houdt je dagelijks op de hoogte van het laatste medianieuws, met actualiteiten, trends, achtergronden en opinies over zowel de mediakanalen zelf als de strategieën om als marketeer meer bereik te genereren.
  • MarketingTribune: meer over marketing en merken