Hanne Alblas naar Media Buying Systems
- Media
- 30 jul 2019 @ 17:59
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MediaPersonaliaMediastrategie
- 30 jul 2019 @ 17:59
- Jeroen Mirck
Hanne Alblas gaat eind augustus aan de slag bij Media Buying Systems. Daar gaat ze invulling geven aan de functie van customer success manager. Hiervoor was ze mediaspecialist bij BvA, Renault en RTL Nederland.
In haar nieuwe rol zorgt Alblas ervoor dat klanten zo optimaal mogelijk gebruik kunnen maken van het MBS-platform. Dit is een van de belangrijke speerpunten. Daarnaast zal zij de klanten van het bedrijf betrekken bij de diverse productinnovaties die onderdeel zijn van de groeistrategie.
'MBS, marktleider in AV-mediaplanning & buying-software zit volop in een transformatiefase waarmee ze haar producten aanpast op de huidige en toekomstige behoefte van haar partners', zegt Alblas. 'Ik vind het heel interessant om hier een bijdrage aan te kunnen leveren.'
Verbetering van UX
Arthur Hoogendijk, CEO van Media Buying Systems: 'Hanne heeft meer dan 25 jaar ervaring in de Nederlandse media vanuit verschillende invalshoeken. Haar kennis, netwerk en positieve energie, past goed bij transitie die MBS aan het doormaken is om de user experience van onze klanten- én producten verder te verbeteren.'
Media Buying Systems is het bedrijf dat naast tv, audio- en online video-planning & buying-software, marketingservices-tools ontwikkelt voor de marketing-industrie.
Alblas werkte in totaal elf jaar voor de Bond van Adverteerders (BvA). Daar vertrok ze een jaar geleden en ging aanvankelijk aan de slag voor Stichting Liniebreed Ondernemen.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Cosmopolitan wint goud tijdens Mercurs 2025 - Oeuvreprijs Derk...
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
- Talpa Media verbindt versnipperd medialandschap
Laatste Nieuws
- Cosmopolitan wint goud tijdens... 20-11-2025
- Retailmedia verschuift van search... 20-11-2025
- Makers Oogappels benoemd tot Vriend... 19-11-2025
- Talpa Media verbindt versnipperd... 18-11-2025
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

