Hanne Alblas naar Media Buying Systems
- Media
- 30 jul 2019 @ 17:59
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MediaPersonaliaMediastrategie
- 30 jul 2019 @ 17:59
- Jeroen Mirck
Hanne Alblas gaat eind augustus aan de slag bij Media Buying Systems. Daar gaat ze invulling geven aan de functie van customer success manager. Hiervoor was ze mediaspecialist bij BvA, Renault en RTL Nederland.
In haar nieuwe rol zorgt Alblas ervoor dat klanten zo optimaal mogelijk gebruik kunnen maken van het MBS-platform. Dit is een van de belangrijke speerpunten. Daarnaast zal zij de klanten van het bedrijf betrekken bij de diverse productinnovaties die onderdeel zijn van de groeistrategie.
'MBS, marktleider in AV-mediaplanning & buying-software zit volop in een transformatiefase waarmee ze haar producten aanpast op de huidige en toekomstige behoefte van haar partners', zegt Alblas. 'Ik vind het heel interessant om hier een bijdrage aan te kunnen leveren.'
Verbetering van UX
Arthur Hoogendijk, CEO van Media Buying Systems: 'Hanne heeft meer dan 25 jaar ervaring in de Nederlandse media vanuit verschillende invalshoeken. Haar kennis, netwerk en positieve energie, past goed bij transitie die MBS aan het doormaken is om de user experience van onze klanten- én producten verder te verbeteren.'
Media Buying Systems is het bedrijf dat naast tv, audio- en online video-planning & buying-software, marketingservices-tools ontwikkelt voor de marketing-industrie.
Alblas werkte in totaal elf jaar voor de Bond van Adverteerders (BvA). Daar vertrok ze een jaar geleden en ging aanvankelijk aan de slag voor Stichting Liniebreed Ondernemen.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als Nederlands modeblad
- Onderzoek PepsiCo bevestigt merkimpact via Fast-kanalen Talpa
- Vandaag Inside en Krabbé winnen Televizier-Ring
- Mediabedrijven vrezen forse klap door Google's nieuwe AI modus
- Charelle Akihary over de digitale omslag van de NPO
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten
Laatste Nieuws
- Vandaag Inside en Krabbé winnen... 17-10-2025
- Charelle Akihary over de digitale... 16-10-2025
- DPG Media wil ‘nieuwskloof’ dichten14-10-2025
- Mediabedrijven vrezen forse klap... 13-10-2025
- Onderzoek PepsiCo bevestigt... 10-10-2025
- Avant Garde opnieuw gelanceerd als... 10-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Ontdek de kracht van merkactivatie
- Boost je omzet met deze top 10 marketing automations
- Boost engagement & retention with proven gamification strategies
- AI Alone won't save CX. Resolution will.
- Een bewust slanker technologielandschap
- From Insights to Impact: AI Strategies for the Modern Contact Centre
- Retail transformeren voor de toekomst: gids voor Unified Commerce
- De basis voor omnichannel succes

