Hanne Alblas naar Media Buying Systems
- Media
- 30 jul 2019 @ 17:59
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - MediaPersonaliaMediastrategie
- 30 jul 2019 @ 17:59
- Jeroen Mirck
Hanne Alblas gaat eind augustus aan de slag bij Media Buying Systems. Daar gaat ze invulling geven aan de functie van customer success manager. Hiervoor was ze mediaspecialist bij BvA, Renault en RTL Nederland.
In haar nieuwe rol zorgt Alblas ervoor dat klanten zo optimaal mogelijk gebruik kunnen maken van het MBS-platform. Dit is een van de belangrijke speerpunten. Daarnaast zal zij de klanten van het bedrijf betrekken bij de diverse productinnovaties die onderdeel zijn van de groeistrategie.
'MBS, marktleider in AV-mediaplanning & buying-software zit volop in een transformatiefase waarmee ze haar producten aanpast op de huidige en toekomstige behoefte van haar partners', zegt Alblas. 'Ik vind het heel interessant om hier een bijdrage aan te kunnen leveren.'
Verbetering van UX
Arthur Hoogendijk, CEO van Media Buying Systems: 'Hanne heeft meer dan 25 jaar ervaring in de Nederlandse media vanuit verschillende invalshoeken. Haar kennis, netwerk en positieve energie, past goed bij transitie die MBS aan het doormaken is om de user experience van onze klanten- én producten verder te verbeteren.'
Media Buying Systems is het bedrijf dat naast tv, audio- en online video-planning & buying-software, marketingservices-tools ontwikkelt voor de marketing-industrie.
Alblas werkte in totaal elf jaar voor de Bond van Adverteerders (BvA). Daar vertrok ze een jaar geleden en ging aanvankelijk aan de slag voor Stichting Liniebreed Ondernemen.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ 16 keer per jaar MarketingTribune Magazine
- ✔ Korting tot wel €100,- op events
Meest gelezen
- Odido en CPNB brengen gewild telefoonboekje uit
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor het bedrijfsleven:...
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in livestream visdeurbel
- Column Top 5-TikTok-trends: dramatische verandering, huilende...
- [column] Stijgende tv-tarieven en reclame-clutter vragen om...
- [column] BvA: Wees zuinig op 'brugfunctie' van NPO
Laatste Nieuws
- Odido en CPNB brengen gewild... 19-04-2024
- DPG lanceert nieuw mediamerk voor... 18-04-2024
- Slam!-dj Anoûl zwemt voorbij in... 12-04-2024
- Onderzoek: podcastadvertising loont05-04-2024
- Hornbach pioniert met... 05-04-2024
- [RMD24] Munt voert campagne via... 03-04-2024
MarketingTribune Events
- 28mei 2024
Retail Media Day
- 13jun 2024
NIMA Marketing Day
- 17sep 2024
CrossBorder Event
- 3okt 2024
CustomerFirst Congres
- 10okt 2024
Shopping Today
- 12nov 2024
Grand Prix Content Marketing