Ster-directeur Frank Volmer voorzitter van Screenforce
- Media
- 6 dec 2019 @ 09:14
- Link
-
Jeroen Mirck
Redacteur
MarketingTribune - TelevisiePersonaliaMedia
- 6 dec 2019 @ 09:14
- Jeroen Mirck
Frank Volmer, algemeen directeur van Ster, is benoemd tot voorzitter van Screenforce. Hij volgt RTL-directeur Ton Rozestraten op, voor wie de termijn van twee jaar is verstreken.
Volmer is in 2016 begonnen als algemeen directeur van Ster. Daarvoor heeft hij, met een korte onderbreking, ruim 20 jaar gewerkt bij Telegraaf Media Groep (TMG) waar hij diverse posities bekleedde. Hij startte zijn carrière in 1988 bij Dagblad De Telegraaf. Bij TMG was hij mede verantwoordelijk voor Vrouw, Spits, TMG Video en de initiatie van de omroepen WNL en Powned. Zijn laatste functie bij TMG was algemeen directeur Landelijke Media.
Naast zijn professionele loopbaan is Volmer een van de initiatiefnemers van Stichting De Harde Leerschool en bestuurslid bij Heilige Boontjes in Rotterdam. Beide initiatieven helpen mensen met een grote afstand tot de arbeidsmarkt weer volop mee te draaien.
Tv-landschap versterken
'Ik zie er naar uit het stokje van Ton Rozenstraten over te nemen en een bijdrage te leveren aan het versterken van tv en video in het medialandschap', zegt Volmer.
Het Screenforce-bestuur wordt gevormd door Frank Volmer (Ster), Ton Rozestraten (RTL), Allard Ruyl (Talpa Network), Susan van Geenen (The Walt Disney Company), Rogier van de Paverd (Viacom), Max Schoorl (Discovery) en Screenforce-directeur Michel van der Voort.
Screenforce is de Nederlandse tv-marketingorganisatie. Het doel is om adverteerders en mediabureaus te helpen om het beste te halen uit reclame rond premium videocontent. Screenforce verzorgt informatie over televisie en premium videoplatforms, biedt services aan adverteerders en bureaus en vertegenwoordigt de belangen van de participanten op het gebied van public affairs.
-
Jeroen Mirck
- Werkt bij: MarketingTribune
- Functie: Redacteur
- Website:http://www.jeroenmirck.nl
- Profiel »
Nieuwsbrief
- Mis niets! Schrijf je nu in voor de gratis nieuwsbrief.
- Inschrijven
Laatste reacties
Word abonnee en ontvang:
- ✔ Elke maand MarketingTribune thuis op de mat
- ✔ Maar liefst €100,- korting op alle MarketingTribune events
Meest gelezen
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van vertrouwde media
- Aanzienlijke stijging in positieve houding met de kracht van...
- [column] Welkom in het midfunnel tijdperk
- Short-form kan de basis vormen voor jouw nieuwe IP - zo werkt...
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij beste 'Dagelijkse podcast'
- [column] Quiet culture Waarom Gen Z voor rust en regie gaat
Laatste Nieuws
- Short-form kan de basis vormen voor... 12-11-2025
- Aanzienlijke stijging in positieve... 10-11-2025
- RTL AdAlliance benadrukt kracht van... 07-11-2025
- NRC Vandaag voor derde jaar op rij... 06-11-2025
- Ad Alliance breidt Total... 03-11-2025
- Nieuw retailmedia-format brengt... 31-10-2025
MarketingTribune Events
De nieuwste selectie whitepapers
- Waarom de échte strijd nog steeds op de winkelvloer wordt gewonnen
- Klaar voor Black Friday?
- De Future Shopper 2025 report: de belangrijkste shoppertrends die jij moet weten
- Van 'one sizes fits all' naar hyperpersonalisatie in e-mail
- Ben jij klaar voor Wero? De nieuwe Europese betaalmethode komt eraan
- The State of AI in Customer Experience 2025

